söndag 24 april 2022

Ostoksilla


Lauantai ostoksilla tyttären kanssa. 

Indiskan pukuhuone 



Näyteikkuna 



Nopea lounas täälä, 
ravintola LA NETA. 
Meksikkolaista ruokaa. Barnhusgata 2. 

Suosittu paikka, sisällä ihan täynnä porukkaa, me istuttiin ulkona.... 



Näköala oikealla


Näköala vasemmalla



Näköala edessä.... 



Mun ois pitäny ottaa sama kun tytär, hänellä oli kanaa 🤤🤤🤤🤤





Monkyvaatekaupassa näin kivat rappuset 


Minä ja tytär 




Tämä laukku Monkyssä, tosi kiva eikä hinnalla pilattu 10 € 
Mutta ei sitä voi kaikkee ostaa jollei tarvi... 



Nämä kaksi hametta ostin Indiskasta, sopi ja istuu  hyvin päälle, vaikka on pitkät hihat niin nämä on mun kesähameet, materiaali on viskosiaa..... 


 

2 kommentarer:

Satu sa...

Kivan näköinen pukuhuone Indiskassa, ja kauniit mekot löysit! Näyttää myös tosi mukavillta päällä. Indiska on muuten vähentynyt tosi rajusti Suomesta tai ainakin Helsingistä. Ennen Indiskoita oli joka kauppakeskuksessa, mutta nyt niitä taitaa olla enää vain muutama.

ulrika50v sa...

Olen muuten huomannu täälä saman, mun piti oikeen googlata missä on jäljellä.... Mulla on tosi vaikeeta löytää sopivia vaatteita, sitt kun löydän niin voin ostaa heti muutaman :-)