söndag 21 juni 2026

Juhannus -26


Kahden kaverin kanssa juhannusaattona mentiin Djurgårdenin ravintolaan :
BLÅ PORTEN 
Mun juhannuslounas 

kaveri otti juhannuslautasen ja kolmas otti rapusalaatin 

Tää ravintola on avoin ja valoisa .
Sisällä myös hirveesti istumapaikkoja. 
Vaikka oli paljon ihmisiä paikalla niin ei ollut yhtään ahdasta ! 

Lounaan jäljeen  kävely  Djurgårdenissa 
Kauempana häämöttää Vikingline 😆

ohitettiin tivoli Gröna lund 

Täälä syötiin jälkiruoka : 

10€ , paikastahan sitä maksetaan 😆

🍢🍜🧂
Lauantaina olin perheen kanssa syömässä mun lemppariravintolassa :
BROSTUGAN , Drottningholm



fredag 12 juni 2026

Outfit

Tyttären ruskea outfit 

Minä söin pehmiksen , toi suklaakuorutus maistui ihan halvalle suklaalle. Sylkäsin hienovaraisesti maahan mutt tytär ihan kauhuisaan: ett sä voi sitä maahan sylkästä 🤣 mihin mä sen sylkäsen ?! 😳

*Kukka laukussa *



*kesäparveke * 

*jalkapallo* 



🇫🇮
Arvasin että suomalaisia, laukun perusteella. Ohi kävelessä kuulin suomen kielen. Tukholma ei ole mikään muodin kantapaikka , mutta tämän tyylisiä virkkattuja/kudottuja laukkuja ei näy. 



🫖
Testasin pikakahvia .
Oikeen puoleinen kallis merkki Nescafe lyx 8€ 200 g , vasen puoleinen ica kaupan oma merkki  6€ 200 g.
Kallis merkki maistui ihan kaffe latte -kahville, pehmeä maku ja täyteläinen.
Halvenpi merkki oli myös hyvää, maistui kunnon pirteälle kahville eikä maidolle, vaikka maitoa laitoinkin.
Tota lattee voin juoda kahviloissa ja kotiin ostan tota kunnon ( halpaa )kahvia ☕️

Lopputulos oli yllättävä. Halpa kahvi voitti ! 🥳🥳



Olen saanut olla jo  vauvanvahtina , vauva 5 viikon ikäinen ❤️🩷💛💛