lördag 2 april 2022

Jääkaappimagneetit


En ole mikään jääkaappimagneettikeräilijä, mutta kummasti niitä vaan on, tuliaisia ulkomailta..... 


Nämä 4 on viimeisimmät.... Työkaveri oli Gambiassa, toinen työkaveri Etiopiassa. Tyttäreltä muumi suomireissusta ja pojalta&miniältä Helsinkireissulta Helsinkimagneetti. 

Afrikanmagneetit takaa, poikkeavat hieman muista magneeteista.... 


Tyttären kuva ollut jääkaapin ovessa noin 19vuotta

Ja pojan kuva noin 32vuotta


Tytär kun oli ala-asteella niin hän teki mulle magneetin 👍







6 kommentarer:

Jael sa...

Kivat magneetit ja niin söpöt kuvat lapsistasi kun olivat pieniä, Paras on Muumimamma! Mullakin jääkaapissa joitakin magneetteja, mutta täällä monet tekevät mainoksensa magneetteina ja ne on mun ulko-oven sisäpuolella. Tosin joku aika sitten heitin suurimman osan pois ja jätin niistä vain parhaimmat;D

ulrika50v sa...

Mä voisin ostaa Coca-Cola mainos magneetin, laita postaus sun mainosmagneeteista mielenkiintoista....

Rita A sa...

Tosi kivoja 💕 Meillä oli ennen monenmoisia mutta sitten ostimme hienon uuden teräksisen jääkaappi-pakastimen enkä ole sen pintaan halunnut pistää mitään esineitä 😎 Tykkään tuosta Gambia-magneetista 💚🌴💕 erityisesti.

Satu sa...

Ihania magneetteja! Lasten kuvat ovat luonnollisesti suloisimmat. <3

Mäkin tykkäsin kerätä matkoilta jääkaappimagneetteja, mutta nyt into on vähän laantunut, kun meidän nykyisen asunnon jääkaappi on integroitu, eikä kaapin oveen tartu magneetit. Prkl. Missähän mun magneetit edes on... ei ole muuton jälkeen näkynyt. :-D

ulrika50v sa...

Riita: Kiitos <3 Afrikan magneetit on tosiaan aika erikoisia. Mun jääkaapin ovessa on vähä vaikka mitä, vähä niinku päiväkirja :)

Satu: Mikä se sellanen jääkaappiovi on kun ei magneetit tartu!! Joka kodin jääkaapin ovi on hauskin kodin sisustuksesta, (mun mielestä......) <3 <3

Timo Kyttä sa...

Tuollaiset kokoelmat on mukavia! 👍🏻 Mulla on tullut ostettua jokin pieni naamio/kasvo/pää/tms seinäripuste, kun parilta ekalta löytyi sellainen ja sen jälkeen jatkoin hommaa. Niitä vain ei löydy niin hyvin kuin magneetti-muistoesineitä, joten jotkut reissut on jääneet ilman tuollaista, kun en sitten viitsi jotain randomia hommata. Ei auta.