söndag 10 april 2022

Kirppis ja katuruokaa



Hornstullsrannan kirppis ja katuruokamarkkinat joka kevään ja kesän viikonlopulla


Mun ensimmäiset ulkokirppikset tänä vuonna 



Tytär osti crepes nutellan kanssa 



Tässä Istuttiin, tuli niin kuuma että piti lähtee pois.... 🥵 Aurinko paistoi eikä tuullu yhtään 





Oltiin paikalla jo kl 12.00, ei ollu vielä liikaa ihmisiä. 


En voi enää käyttää aurinkolaseja, ennen pystyin, kun ne pitäis olla mun silmien vahvuiset ja ne taas maksaa.... 


Ennen kotiin lähtöä käytiin kahvilla, mun uusi laukku myös pöydällä 😁 pieni mutta kummasti uppoo tavaroita sinne 😳


Ostin uuden meikkisienen, hinnalla on väliä. Maksoi 10 €


Nämä meikkisienet  ostin halpa kaupasta, pussillinen maksoi 1 €, olin tosi onnellinen kun löysin noin halvalla mutta tämä sieni imee mun kaikki meikkivoiteet kuin pesusieni, kasvoile ei tule mitään, monta kertaa laitoin ei halpaa meikkivoideta sieneen ja sinne "uppos" kaikki. 😱😱


4 kommentarer:

Jael sa...

Katumarkkinat on kivoja, Tel Avivissa tiistaisin ja perjantaisin, vuoden ympäri , paitsi jos kovat sateet. Kiva laukku ja varmaan hyvä tuo kalliimpi meikkisieni:)

Satu sa...

Siellä näyttää ihanan keväiseltä! Mie olen kade! :-D

Hitto että toi nutellalettu näyttää hyvältä. Olenkohan edes koskaan maistanut nutellaa?! Meikkisientä en ole koskaan käyttänyt, kun lähmin voiteet aina sormin. :-D

Rita A sa...

Hieno ilma, tunnelmaa ja ruuan tuoksua.

Mielenkiintoista meikkisienistä. Kyllä on laadussa eroa.

Meillekin luvattu täksi päiväksi vähän keväisempää. Kivaa.

ulrika50v sa...

Jael : Joo, katumarkkinat on mun suosikkeja, täälä vaan on aivan liian vähän :( Laukku oli tosiaan hyvä ostos, paitsi etten voi käyttää sitä arkisin kun ruokalaatikko ei mahdu, tai kai se mahtuu mutt tulee liian ahdasta :)

Satu : Nutella sopii vaikka mihin leivontaan..... Minäkin laitoin ennen meikit sormilla vaan, mutta on eroa jos laittaa hyvällä sienellä, kokeile :)
Täälä on tosi kevättä jo :)


Rita : Hinnalla ja laadulla on eroa :)
Kevättä ilmassa mutta aika usein saa laittaa vappuna paksun talvitakin takasin päälle :)

KIVAA VIIKON JATKOA TEILE KAIKILLE <3 <3