måndag 15 november 2021

Synttärit 57 v.


ÅKESHOV LINNA 

Sijaitsee Åkeshovin metroaseman vieressä 

Syötiin brunssi täälä lasten ja miniän kanssa 

Ihanan rauhallinen paikka, oltiin ajoissa paikalla, kerkesin ottaa kuvia ennenkuin paikka täyttyi 

Tämä on myös lounas ja illallis paikka ja hotelli, voi tulla myös syömään vain hotelli aamiaisen. 

Sammaltuoli

Tänne alas jätettiin takit 

Tytär sanoi: voinko jättää mun takin tänne, mun takki maksoi 200 €, kato toi takki tossa maksaa 700 €  voin jättää, varkaat vie ton kalliimman takin. 😂 Mä jätin mun takin huoletta, se maksoi 70 € 😂😂



Sain paljon lahjoja. Nyt on kiva imuroida 😁

Muumifanille lahjoja 

Minä 57 vuotta 


Vähä mä nauroin kun tulin kotiin synttäripäivänä 😂😂


3 kommentarer:

Jael sa...

Grattis paljon onnea Ulrika:) Ja olipa hieno paikka ja herkullisen näköinen synttäribrunssi:) Ja kivoja lahjoja, etenkin nuo ihanat Muumi-jutut ,ja hieno on imurikin:)

Satu sa...

No nyt oli synttäreillä kunnon puitteet! Linnassa kelpaa juhlia. :-D Ja myöhästyneet synttärionnittelut! Olet näyttävän näköinen 57-vuotias. <3

Mä rakastan hotelliaamiaisia ja brunsseja. Voisin syödä aamiaista koko päivän!

Hyi hitto mutta tuo sammaltuoli ja rönsyilevät taulut on mun mielestä jotenkin ällöttäviä. Mutta mä en ymmärräkään taiteesta mitään!

Hyvät valikoimat takkeja. ;-) Tuonne voisi mennä takinvaihtoviikoille.

Ihania lahjoja!

ulrika50v sa...

Jael: Kiitos <3 Nyt olen jo imuroinu kaks kertaa tällä viikolla :-) yleensä imuroinu kerran kuukaudessa,käyttäny harjaa enimmäkseen, eli imurilla on väliä :-D

Satu : Kiitos <3 mun suosikit on kans hotelliaamiaiset ja brunssit. Eipä tullu mieleen että takin ois voinu vaihtaa, hihiihii!