torsdag 4 november 2021

GÖTEBORG osa 2

Kalakirkko eli kalahalli, oli kiinni remontin vuoksi. Olipa harmi ! 
Täälä myydään tuoretta kalaa ja sisällä on 2 kpl kalaravintolaa. 


Selfmade kaupan ohi käveltiin. 970 neliömetriä  kokoinen kauppa täynnä DIY/käsityö juttuja. Mietin sata kertaa meenkö sisälle mutta kun kaveri ei ole pätkääkään kiinnostunut käsitöistä niin se olis ollut kidutusta hänelle odottaa mua, tuolla nimittäin ei käydä äkkiä vaan 5min 🧶🧵

Lagerhuset, vanha tullitalo. Rakennettu v 1920. Vuonna 1947 tulipalo tuhosi kaikki talot tällä alueella, Lagerhuset oli ainut joka pelastui.Nykyään täälä ravintola. 

Satamaa, piti heti googlata mihin pääsee risteileen Göteborista 😂🤣

Näyteikkunaa, kun näkee oman tyylistä laukkua jollei osta niin pitää ainakin ottaa kuva 😁

Tässä mun ja kaverin laukku. Mun maksoi 40 € ja kaverin 200€. Muuten kyllä aika samaa tyyliä, totesin kun jäin laukun vartijaksi kun kaveri lähti ostaan kahvia. 

Pieniä yksityiskohtia : Göteborin bussipysäkki 

Ja roskis

Tänne ravintolaan oltiin menossa mutta oishan se pitänyt arvata että pöytä pitää tilata etukäteen joten ei päästy ovesta pitemmälle😂😂

Suraavat 4 kuvaa ei ole mun ottamia mutta tämän näköinen  ravintola on sisältä 

Halloween koristelua

2 kommentarer:

Jael sa...

Kaunis Göteborg:) Och fina väskör också.
Mun lähellä oli valtava DIY askartelu&käsityökauppa, joka oli oikea paratiisi sellaisille jotka tykkäävät itse tehdä kaikenlaista, sieltä löytyi ihan kaikkea. Ja sitten korona tappoi sen, nyyh.

ulrika50v sa...

Göteborg var väldigt vacker! En ole oikeen pahemmin matkustellut Ruotsissa, AINA mennyt Suomeen tai ulkomaile. Mutta korona muutti mun matkustelukohteet :)