Kahvila, älskade traditioner
Metroasema : skanstull , Södermannagatan 42
Yks päivä kävin täälä töiden jälkeen
retroa
Join mustikkapirtelön , oli niin hyvää !
Maksoi 10€ , oli aika kallis mutta paikastahan sitä maksetaan .
Pöydässäkin retrokamaa, siinäkin oli katsottavaa ....
Ihanat eriväriset pinnituolit
tämä paikka tosi suosittu , viikonlopulla jonoa ...
Jukebox
Nämä lastenistuimet 😆😆
Kahvikonekin punainen
yritin katsoa pohjaa, onko arabia mutta kahviasetti oli liimattu kiinni 😃
Elvis ja kaiutin
Aku Ankka
radio
Upea junarata
Kattolamput voisin minäkin haluta....
8 kommentarer:
Aivan ihana kahvila! Niin paljon katseltavaa ja ihasteltavaa.. Kahvikuppi taitaa olla Rörstrandin Anemone, jossain kirpparilla katselin vasta.
Wow mitä ideoita haaveiltaviksi vaikka ei ehdottomasti toteuttamiseen asti. Kun olisin käynyt paikalla katselemassa! Kivaa kesän tuloa sinulle!
Oi, ihana paikka! Terassilla olevat punaiset sydäntuolit huolisin parvekkeelle - varsinkin, jos olisi parveke. 😄 Kaikkea ihanaa!
Ok, kiva tietää , ei ollut arabia😁
Kiitos samoin ! 😁
Mäki voisin ottaa samat tuolit 😁
Olipas ihana paikka! Miten tuolta pystyy lähtemään pois, kun on niin paljon kiinnostavaa katsottavaa. 😅 Olivatko nuo lastenistuimet muuten vielä käytössä vai olivatko vain näytillä? Näyttävät vähän vaarallisilta. 🫣
Kivasti tosiaan meni aika kun kattelin ympärille.
Lastentuolit käytössä 😬
Skicka en kommentar