fredag 24 april 2026

Kahvila

Kahvila, älskade traditioner 

Metroasema : skanstull , Södermannagatan 42 

Yks päivä kävin täälä töiden jälkeen 


retroa 

Join mustikkapirtelön , oli niin hyvää !
Maksoi 10€ , oli aika kallis mutta paikastahan sitä maksetaan .


Pöydässäkin  retrokamaa, siinäkin oli katsottavaa ....


Ihanat eriväriset pinnituolit

tämä paikka tosi suosittu , viikonlopulla jonoa ...

Jukebox

Nämä lastenistuimet 😆😆

Kahvikonekin punainen 





yritin katsoa pohjaa, onko arabia mutta kahviasetti oli liimattu kiinni 😃

Elvis ja kaiutin

Aku Ankka 

radio

Upea junarata

Kattolamput voisin minäkin haluta....



8 kommentarer:

tintti sa...

Aivan ihana kahvila! Niin paljon katseltavaa ja ihasteltavaa.. Kahvikuppi taitaa olla Rörstrandin Anemone, jossain kirpparilla katselin vasta.

Hanna Helena sa...

Wow mitä ideoita haaveiltaviksi vaikka ei ehdottomasti toteuttamiseen asti. Kun olisin käynyt paikalla katselemassa! Kivaa kesän tuloa sinulle!

stansta sa...

Oi, ihana paikka! Terassilla olevat punaiset sydäntuolit huolisin parvekkeelle - varsinkin, jos olisi parveke. 😄 Kaikkea ihanaa!

ulrika50v sa...

Ok, kiva tietää , ei ollut arabia😁

ulrika50v sa...

Kiitos samoin ! 😁

ulrika50v sa...

Mäki voisin ottaa samat tuolit 😁

Satu sa...

Olipas ihana paikka! Miten tuolta pystyy lähtemään pois, kun on niin paljon kiinnostavaa katsottavaa. 😅 Olivatko nuo lastenistuimet muuten vielä käytössä vai olivatko vain näytillä? Näyttävät vähän vaarallisilta. 🫣

ulrika50v sa...

Kivasti tosiaan meni aika kun kattelin ympärille.
Lastentuolit käytössä 😬