söndag 23 juni 2024

Juhannus


Ravintola Brostuga


Juhannusillallinen täälä . Tytär + hänen poikakaveri + minä 
🗨

Brostugansväg 1 , Drottningholm. 
Aukioloajat on aamusta iltamyöhään.
Ruoka grillataan ulkona . 



Oli tosi kiva juhannusaatto ! Paras ❤️
Oltiin täälä 4 -5 tuntia. 


Mun ruokaa ei tarvinnu grillata 
- uuniperuna +rapuja 



Näkyvyys syödessä , kauempana näkyy silta , tie menee Ekeröön . Laivat kun ajaa ohi niin silta nousee .


Mulla kun ei ole autoa niin oli tosi  kivaa kun pääsin ovelta ovelle autolla, ei tarvinnu ottaa metroa . Nyt kun luin ton mitä kirjotin niin kuulostan tosi mummolta  😆😆



Ruan jälkeen pelattiin minigolffia 

Juhannuksena Tukholma on hiljainen paikka . 


Mun hameen helma......

Ennen kotiinlähtöä jälkiruoka 



Oli upea ilma , puolipilvistä + 22





5 kommentarer:

stansta sa...

Vaikutti kivalta ja herkulliselta! :)

Satu sa...

Kivan ja leppoisan kuuloinen juhannus. <3 Mutta miten ihmeessä jaksoit olla illallisella 4-5 tuntia. :-D

Katriina sa...

Drottningholm on ihana paikka. Suosittelen sitä kaikille. Olen viettänyt puistossa, linnassa ja Kinahusissa yhden ihanan heinäkuisen päivän. Suosittelen kaikille, ja varsinkin omalla autolla liikkujille. Lähellä on hyvä Campingalue, paikkoja teltoille, asuntovaunuille, ja on vuokramökkejä.

ulrika50v sa...

Stansta: tästä paikasta tuli nyt mun suosikki. Ekaa kertaa täälä 😁

Satu: Aika meni tosi nopeesti kun on kivassa seurassa ja sitt välillä pelattiin minigolffia , siihen meni aikaa kun ei lyöty palloa maaliin ekalla yrityksellä😆

Katriina : Totta ! Hieno paikka ! 😃

Repolainen sa...

Pitkäjänteinen olen, mutta nyt kyllä kiristelee aikalailla...
Kirjoittelin jo tännekin "kuolan valumisesta" ja nielaisujen lisääntymisestä, kun näin uuniperunan ravuilla... minigolf myös ei ole saanut sijaa vielä tänäkesänä, joten lisäsin ne kesän ämpärilistalle...
Naapurimaan taivas on ollut sinivalkoinen.... kuten meilläkin... nautinnollista kesän jatkoa - joko olet lomalla?