tisdag 30 maj 2023

Kuninkaallinen teknillinen korkeakoulu


Tukholma


Kaunis rakennus


Otin kuvia kaikista rehtoreista

Siinä rehtorit jonossa 
KTH kuuluu maailman sadan parhainpiin yliopistoihin ,sijainti on 92 /100 


Tämä retori niin aikansa näköinen 1974, piippu ja silmälasit 


Turistina Tukholmassa suosittelen käymään täälä. Vaikkei sisälle pääsekkään


Luentosali


Ikkunat ovissa 

Taidetta 


Pitkät käytävät 

Miten mä pääsin tänne sisälle missä ovet lukossa ja avaimet on vain opiskelijoila ja henkilökunnalla ......
tytär opiskellu täälä jo 4vuotta , viimenen vuosi meneilään .
Hienoa että lapset opiskelee ,itse olen alipalkattu hammashoitaja 🤨

Sunnuntaina kävin täälä ekaa kertaa ,oli kyllä käymisen arvoinen paikka. 
Vaihdettiin metro täälä , tytär vaan ett mennään mun kouluun niin näytän sen kun se on tossa vieressä .
 



KTH: lla oma iso kirjasto 

Sielä kävelee professori valkoinen paitapusero päällä 

Koululla oma metroasema, joka rakennettiin koulua varten vuonna 1974

















4 kommentarer:

Satu sa...

Aika hulppea pytinki! Kyllä tuolla varmaan jaksaa opiskellakin. Kiitos esittelystä! Mahtavaa että päästiin näkemään paikka tällä tavalla sisältä. ��

Iski taas jokin näköhäiriö ja luin tuon yhden kohdan ("tämä rehtori niin aikansa näköinen"), että tämä rehtori niin ananaksen näköinen. �� Piti lukea vielä toisenkin kerran, että mitä mitä.

Kivaa viikonloppua! ��

Satu sa...

Jaahas, tuli sitten tuommoisia ihme merkkejä ruudun täydeltä. Sorry. :-( Ei ole meikäläisestä tekniikan ihmelapseksi. Pitäisi ehkä mennä teknilliseen korkeakouluun. ;-D

ulrika50v sa...

Satu: sä tiedät tän sanonnan "kotisokea", minä ihailin paikkoja ja sanoin ett kaikilla opiskelijoila on kunnia olla täälä johon tytär vastas : olen niin tottunut etten näe paikkaa samalla tavalla. Mutta ymmärsi suuruuden ja ikuistaa 5 vuoden opiskelupaikan kännykän kameralla 😊
Vähä mä nauroin ääneen sun viimeiselle kommentille 🤣🤣🤣

ulrika50v sa...

Satu: ananas 🤣🤣😂