måndag 23 januari 2023

Läheltä piti

Menin tytärtä vastaan Arlanda lentokentälle. Istuin kahvilaan juomaan kahvia kun olin aikasin paikalla.
Istuin tossa missä toi mies istuu nytte.. Kuten näette tyhjää on. Yhtäkkiä samaan pöytään istahtaa 3 kaverusta, olin ihmeissäni : miksi ne änkee samaan  pöytään kun koko kahvila tyhjä!! Istuin ja ihmettelin hetken ja nousin ylös. Kaverukset nousivat myös ylös heti ja lähtivät . Hyvä kun kerkesivät juoda kahvinsa. He luulivat varmasti ett mulla laukku pöydän alla ja ne sitä yrittämässä varastaa . 😳😳😳😳 




Vanha apteekki:


Vanhan kaupungin apteekki Korpen 

Kivasti säilytetty vanhaa sisustusta 



Kaverin kanssa ulkona syömässä. Mentiin tänne paikkaan vain näiden jälkkäreiden takia .( Kyllä se ruokaki alas meni 😄)

Ravintola Jensen's Bofhus, Sergelgatan 1 

3 kommentarer:

Rita A sa...

Ah, jälkkäriä 🤎

Nostalginen tuulahdus vanhoilta ajoilta apteekin sisällä 🤎

Satu sa...

Olipa outoja tyyppejä! Tosiaankin kummallista, että piti tunkea samaan pöytään...

No nyt on jälkkärit kohdallaan! Hitto miten hyvän näköisiä. :-)

ulrika50v sa...

Rita: joo, hienoa että ovat säilyttäneet apteekin sisustuksen !

Satu : Mietin kyllä että mitä hittoa, mutta kyllä olivat varkauskierroksella .Nousivat ylös heti kun mä lähdin, eli eivät viittineet edes esittää että tässä nyt kahvitellaan vaan kiire seuraavan uhrin luokse ! Vaikka mulla olis ollu laukku jalkojen vieressä niin hihnat on jotenki aina mun jaloissa kiinni, mun laukkua ei kannata "vaania" 🤣 Tukholmassa on paljon taskuvarkaita paitsi ei niin paljo kun Barceloonassa .