torsdag 29 september 2022

Kävelyllä


Hienoja parvekkeita 




Hienot ikkunat, varmasti valoisat huoneet.... 






Karlaplanin metroasema 




Uusimmat metrovaunut..... 

Metro ihan täynnä, jouduin seisoon. Samalla otin kuvia ajan kuluksi.... 



Metro on mun päivittäinen kulkuväline, siksi paljon kuvia välillä metroasemista ym 

Näissä rullaportaissa menee vähä aikaa ennenku on  ylhäällä 😂😂😂



Kodin lähellä oleva metsä 


Tästä tuli hyvä kuva😁olen taas ihan ihmeissäni, onpa hyvä kännykän kamera 😂


 Vaahterapuissa on joku tauti, googlasin : joku sieni 🤢 puita ei voi ilmeisesti pelastaa. Tauti on just ilmestyny..... 


Kävelen päivittäin metsän läpi, tähän asti vaahterapuu ollut ihan hyvässä kunnossa 






Iltatöistä kotiin, aavemainen näky.... 



4 kommentarer:

Satu sa...

Kauniita rakennuksia! Mä tykkää tosi paljon katsella kuvia metrosta ja metroasemista! En tiedä, miksi ne viehättää. :-D Ja toki muutkin kulkuvälineet.

Kivaa loppuviikkoa!

ulrika50v sa...

Mäki olen kiinnostunut aina katseleen näitä yleisiä kulkuneuvoja busseja myöten. Joka kunnalla on esim bussit erilaisia, väri pitää olla sama mutta toiset on todella paljon uudenpia kun toiset :D

Jael sa...

Kiva nähdä miltä näyttää kövelyreitin varrella,ja mä tykkään nähdä erityisesti talokuvia,ja nuo ovatkin kivan näköisiä. Ha en trevlig veckoslut Ulrika💐

ulrika50v sa...

Jael: Talot ja varsinkin parvekkeet kiinnittää mun huomion kans. Trevlig söndag :)