torsdag 20 januari 2022

Kenkiä, kenkiä ja kenkiä

Ostin uudet talvikengät, 40 % alennus, maksoin 80€


Kenkäkauppa lopetti, kaikki kengät 70% alennus..... oli pakko ostaa nämä 2 seuraavaa..... 


Nämä kengät ostin Barcelonassa 5 vuotta sitten, todella epämukavat jalassa, en ole varmaan koskaan pitäny, ehkä kerran, pitäiskö yrittää uudelleen vaikka pohjallisien kanssa  🤔 on ne kyllä ihme muotosetkin 😂 muistan vielä hinnankin, maksoi 20€



Uudet työkengät, työpaikka maksaa, 2 vuoden välein voit ostaa työkengät, nämä on todella hyvät jalassa 👏👏👏

5 kommentarer:

Ajatuksia kalenterissa sa...

Huomenta!

Haastan sut päivätehtävään nimeltä yllätysresepti! Otatko haasteen vastaan?💛


https://jasukuvaa.blogspot.com/

Satu sa...

Ihanat työkengät! Ja kivoja kenkiä muutenkin. Hih, onhan se pakko ostaa, jos 70 prossan alennuksella saa. :-D Tämän olen itsekin todennut. Kivaa viikon jatkoa!

Rita A sa...

Alltid trevligt att se på skor 👟👠👢🩴 Alla är tyvärr inte så bekväma.
Hieno juttu aina kun onnistuu löytämään jalkineet, jotka ovat sekä hyvännäköiset että mukavat jalassa. 🌺

Jael sa...

Söta arbetsskor:)
Kivat talvikengät, ja harmi että nuo yhdet ovat epämukavat. Ja tuollainen alennus, niin eihän voi olla ostamatta.Mulle nykyään kenkien mukavuus on tärkein kriteeri.

ulrika50v sa...

Jasmin: Kiitos, otan kivan haasteen vastaan!! <3

Satu : joo, kauppa oli mun työpaikan lähellä, niin näin että viimesenä päivänä loput kengät oli melki ilmasia, mutta siinä vaiheessa en sitt enää ostanu kun en tarvinnu enää yhtäkään kenkää :-D

Rita: mä olen kyllä aina tykänny ostella kenkiä mutta ei mulla niitä ole satoja niinku joillaki voi olla ihan omat kaapitkin kengillä, liikaa on aina liikaa ......

Jael : Joo, pakko olla mukavat ja hyvät kävellä. Kerran kesällä mulla sandaalit ohuen pohjan kanssa, tuntui kun kantapään ois lyöny asvalttiin joka askeleella, ne kengät lensi roskiin :)