söndag 12 december 2021

JOULUPÖYTÄ MERELLÄ

Joulupöytäristeily

Lasten ja miniän kanssa


Porkkana - ja lanttulaatikko, en ole mikään hyvä ruanlaittaja mutta kyllä tässä tapauksessa mun laatikot on parenpia. Ei ihme jos ruotsalaiset ei tykkää suomalaisista laatikoista kun ne oli ei hyviä.... 

muuten oli kyllä hyvääääää🤤




On kyllä vähä tympeän näköiset joulukoristeet, eiköhän Vikinglinella olis varaa laittaa vähä paremmaksi 🤔

Laivan tanssiravintola

Taxfree
Parfymipullot on niin kauniita, kuin koruja 
Jos ois hylly kylpyhuoneessa niin ois kiva laittaa näitä hienoja pulloja siihen..... 

Kaveri  kerää muumimukeja ja kävi jonottamassa vuoden mukia, loppuivat kuulema kesken. Täältä ois saanu ilman jonottamista ja vielä jäljelläkin. Oisko mun pitänyt ostaa?!?! 

Siskokset pelaa

Satamaan tuloa odotellessa kelpaa lasten pelitkin kun pitää tappaa aikaa 

Päiväristeily Kapellskäristä

Bussilla edestakaisin satamaan joka Sijaitsee 60km Tukholmasta 



3 kommentarer:

Jael sa...

Mä niin kaipaan noita lyhyitä risteilyjä! Vähän yli kaksi vuotta sitten kun olin Viikingin laivassa menossa Tallinnaan, ja takaisin, oli kyllä ihanat joulubuffetit, ja etenkin se kalapuoli. Kivaa sunnuntai-iltaa Ulrika.

Rita A sa...

Ooh mitkä parfyymipullot. Niitä katsellessa muistan että kuvasin
itsekin kesällä Stockalla mutta olen melko varma että unohdin pistää blogiin 😀

Kiitti kun veit meidätkin risteilylle. Nautin katsella leikkeleitä pöydällä, nam. Olemme ostaneet valmislaatikoita, lanttu ja porkkana, Saarioinen ja tykänneet. Eivät silti kotilaatikoille pärjää.



ulrika50v sa...

Jael: mä olen aina risteily Suomen ja Ruotsin väliä. Vaasassa kun asuin niin silloon risteiltiin Vaasan ja Umeån /Sundsvallin väliä. Mulla on toi risteily veressä :)

Rita : Niin, parfyymipullot on kuin koruja :) Nämä laivan laatikot oli valitettavasti pahenpia kuin valmislaatikotkin :( Kokki oli varmaan Ruotsalainen joka ei ole ikinä maistanu laatikoita niin ei oikeen ymmärrä miltä ne pitää maistua :-D