lördag 28 augusti 2021

Päiväretki

Mä en ymmärrä mihin kesä hävis 🤔🙃justhan se vasta alkoi 😬

Käytiin kavereiden kanssa päiväretkellä Grödingessä, 30km Tukholmasta
Sielä on vohveli ravintola keskellä metsää. 
Minä söin jauhelihapiirakkaan 

Kaverit söi vohvelit. Molemmat kaverit sanoo mulle usein, varsinkin silloon kun syön suklaata, että me syömme tosi terveellisesti ja emme syö karkkia. Ihmettelen mielessäni: miksi painatte silti 20kg enemmän kuin minä 🤔 ihan tosi, ne sanoo sitä niin usein.... 
Jos mä oisin syöny vohvelin niin oisin kyllä jättänyt kermavaahdon pois..... 

Mun näköala.... 
Ja vasemmalla....... 

Ajeltiin eteenpäin kunnes tuli stop, käännyttiin takas kotiin päin

Näitä kuolleita saaria näkee myös laivalla Ruotsin ja Suomen välillä

Älä välitä kamerasta, joo yritän olla välittämättä....... 



3 kommentarer:

Jael sa...

Kiva retki, ja nam mikä vihveli. Mä lihon jo pelkästå ruuan katselusta, enkä ole käyttänyt sokeria melkein 3 kuukauteen. Kivaa elokuun loppua Ulrika❤️

Satu sa...

Hitsin hyvän näköinen jauhelihapiirakka!

Repesin tolle koirakuvalle. :-D Kiitos nauruista! <3

ulrika50v sa...

Jael : Joo, niin minäkin. Yhden pullan kun syön niin Johan housut alkaa kiristämään :)

Satu : Mäki repesin koirakuvalle :-D