söndag 21 februari 2021

kuvia arkielämästä

Näin pandemin aikaan ei oikeen tapahdu mitään, laitan sekakuvia tänne paremman puutteesta,...... 
Kävelylenkki töiden jälkeen vanhan kaupungin metroasemalle....... 

Tämä Hotelli suljettu..... 
Nämä kaupat kiinni....... 

Tämä Jerusalemin kebab paikka oli täälä jo v - 85 kun muutin Tukholmaan..... 

Työpaikka tarjosi laskiaispullat, syödäänkö muuten suomessakin maidon kanssa? 🤔

Pieniä yksityiskohtia kotona....... Suomen lippu keittiön nurkassa 

Talouspaperirullan teline, näin jälkeen päin ajateltuna, miksi ostin näin kalliin 🤔🙄🤔 20 €, ihan tyhmää, halvemmallakin  ois saanu 😝
Nyt sitt luulis että tahallani laitoin Marimekon kulhon kuvaan : niinku että, on mulla tällänenkin😂😂😂ihan oikeesti en edes ajatellut että se oli siinä 😂😂

Peilissä roikkuu koruja.... että muistais käyttää mutta silti unohtuu laittaa kaulaan....... 🙄😂

Rauhanmerkki on aina ollut suosikki.... 

Minä, siskot ja äiti.....mä olen aina ollut kiltti lapsi, siksi mulla varmaan rusetti hiuksissa  kun en repinyt sitä pois..... 

Lapset ennen ja nyt
Tytär
Poika

Ja lopuksi mun ovimatto, josta tykkään, siinä on taas tavaraa menossa ulos..... 




5 kommentarer:

Satu sa...

Olipa taas hauska postaus! Tuo Marimekon kulho -juttu nauratti erityisesti, kun noinhan bloggarit vissiin tekevät - ujuttavat muka vahingossa jotain merkkitavaraa kuvaan. :-D

Ihan sikahieno toi ovimattosi! Mä rakastan värikkäitä mattoja! Käytiin eilen ukkelin kanssa matto-ostoksilla (keittiöön ja eteiseen), ja kuinka ollakaan, keittiöön tuli punainen matto... Nyt sitten ootellaan neljä viikkoa pissi sukassa, ennen kuin matto tulee, että mitä sitä tuli taas ostettua. :-D

Mä en tiedä, syödäänkö laskiaispullia maidon kanssa, mutta mä syön uunituoreet korvapuustit maidon kanssa. Ei voi olla parempaa yhdistelmää... Nyt rupesi tekemään ihan sikanaan mieli korvapuustia. Höh.

Jael sa...

Kivoja kuvia, ja tosi herkullisen näköinen laskiaispulla.Jo vi hade alltid fastlagsbulle med varm mjölk. Kiva tuo kuva missä jääpuikot, teilläkin ollut aika kylmää. Kivaa uutta viikkoa Ulrika.

ulrika50v sa...

Satu : Laita kuva punasesta matosta sitt kun se on tullut, varmaan hieno! Uunituoreet korvapuustit on parhaita, mutta en viitsi leipoo kun tulee sitte syötyä AIVAN liikaa!

Jael : Kylmä on ollut ja lunta, mutta nyt vihdoinkin lämpötila nousee plussan puolelle :)


Tosi kivaa viikkoa teile molemmille!!! <3

Rita A sa...

Arki on mielestäni parasta. Mukavat kuvat katsella. Rauhallinen elo ihan kivaa. Voi vaikka kuvata arkkitehtuuria kun paikat ovat kiinni. Kyllä ne taas jonain päivänä aukeavat. Kaunis paperirullan teline ja ihastuttava muotokuva tyttärestä 🎀

ulrika50v sa...

Kiitos! Heti kun turistit saapuvat takasin niin vanha kaupunki herää , mä tykkään taas kävellä sielä nyt kun sielä on niin hiljasta, kadut ihan tyhjiä.
Kivaa viikon alkua!