måndag 24 augusti 2020

Käsitöitä

Suosikki pellavapaitikseen tuli reikiä?! 

Ratkaisin asian näin 😁


Kudoin kaverin 1,5 vuotiaalle tyttärelle mm junasukat. Hänen vanhemmat on suomalaisia, ja hän oli jo tädiltä saanu junasukat ja kuullut  tarinan niistä...... Ja minä kun luulin että tuon sukat ja ennenkuulumattoman tarinan 😉😆

Torkkupeitto on nyt työn alla. Alunperin tästä langasta mun piti tehdä mulle pusero mutta vähä aikaa kun tutkiskelin ohjetta niin ei huvittanutkaan 😂😂😂

Hyvä puutarhuri kaupungilla 👍👏

4 kommentarer:

Johanna - Omamaamansikka -blogi sa...

Mun piti googlata junasukat ja tarina. Nyt olen sitten paljon viisaampi. Mulle oli uusi juttu, vaikka sukkia olenkin nähnyt.

Hauska tapa paikata reikä! Se muuten harmittaa, kun mieluisaan vaatteeseen tulee jokin vika. Ja tottahan toki se on juuri se mieluisa, joka eniten on päälläkin.

Satu sa...

Hienoja käsitöitä! <3 Mullakin on muuten just tekeillä junasukat, mutta äiteelle. :-)

ulrika50v sa...

Johanna: oli kaksi vaihtoehtoa, heitän puseron roskiin, oli sen verran isot/näkyvät reijät tai paikkaan. Ja tulos oli kiitettävä!

Satu : kiva että sun äiti saa junasukat kans!

Kivaa viikkoa teile molemmille!

P.S junasukkien tarina on Vaasasta, jä mä olen kans Vaasasta!

Ei-Leen / Hempeät hepeneet sa...

Kurja heittää hyvää roskiin, melkein kaikesta voi kehitellä jotain uutta. Mullakin on yhdessä lempineuleessani reikiä ja idea niiden piilottamisesta. Sen verran monet sukat ja lasten sukkahousut olenElämäni aikana parsinut, että olen jo mestariparsija, mutta tähän neuletakkiin olen kehitellyt jotain muuta 😊 Kerron keväällä blogissani.