söndag 1 september 2019

Lauantai , K 25 ravintola


Tänne mentiin kaverin kanssa lauantai-illalla 


K 25 ravintolahallit , 11 ravintolaa . Kungsgatan 







Mä söin Seoul Soul 119kr  


Bataattinuudeleita kanan kanssa , 
4 pistettä ( max 5) 

Bataattinuudeleita rupeen nyt myös minä käyttään ruanlaitossa 🤤🤤 suosittelen 🤤





Tänne Waynes Caffeen mentiin jälkkärille ,
huomasit äskeen että kundi kuvassa raidallisen puseron kanssa oli molemmissa paikoissa tyttöystävänsä kanssa 😂 miten sattuikin ...







Vegetaariset smoothiet , Obs pulla ei ole mun koska anti-inflammatorinen ruokavalio päällä vieläkin 🥑🍅🥥


7 kommentarer:

Satu sa...

Hitsiläinen, en ole koskaan kuullutkaan bataattinuudeleista. Kiva idea, täytyykin kokeilla. Kiitti! <3

Jael sa...

Nam;) Mä taas olen käyttänyt bataattinuudeleita, niitä saa täälläl aasialaisista kaupoista.

Ulrika sa...

Joo, minäkään en tiennyt että niitä on ! kuullostaa tosi terveellisiltä ja maistuivat tosi terveellisiltä 😊 , Jael sinä varmaan tiedät tarkemmin, googlasin niitä ja sain selville että 100% bataattia .
Kivaa viikonalkua teile molemmille 💚

Eeva sa...

Naiset (vai olikohan se mies, se kaverisi?) on humputelleet kapungilla ... mutta aika kevyttä meno taisi olla, kun ei alkohooliakaan kuvissa näy :D ... bataattinuudelit laitan minäkin puutelistalle, kiitos vinkistä, Ulrika.

Ulrika sa...

🤣😂🤣😂 Kevyt meno oli naiskaverin kanssa , olin kotona jo yhdeksän jälkeen 😂 Sopivasti kerkesin kattoo vielä tv: tä 😊 Kivaa viikonalkua !

Tiia Koivusalo sa...

Ruoat ja herkut näyttää niin hyvältä ja toivottavasti teillä oli hauskaa. <3

Kivaa tiistaita Ulrika. <3

Ulrika sa...

Kiitos 🙂 joo, oli tosi hyvät ! ei tarvinu syödä enää mitään koko iltana .....
Kivaa viikonjatkoa 💛