fredag 17 november 2023

Katumuoti




Täälä mennään kylpytakki päällä 🫢

Nicaragua


Aamulla kl 6.00 , työmatka

hienot ! 



leluja....







aamulla kl 6.00 ,töihin....


Kesällä , oltiin häissä ....





Cowboy saappaat 


Harvoin näkee enää verhoja busseissa ...tänä aamuna näin 😆



Ylös ....

alas.....



muutama katumuotikuva jääny kännykän kameraan kesästä...

Ihanat hiukset....sanoo ohuthiuksinen suomalainen 😆



Tämä oli hauska , pariskunnalla niin samanlaiset hiukset 😊

Vieraita 

Välillä laitan tämän tupakan pöydälle , vieraat ihan kauhuissaan, kun ne ei tajua ett tupakka feikki 🤣

Tuhkakupin olen perinnyt mummolta ja feikkitupakan ostin ....



Kesällä....


Kävin uudessa Lyko meikkikaupassa 


Yllättävän avaraa ja tilavaa . Ihan sen takia menen  toistekki. Ahtaisiin kauppoihin mihin pieniin tiloihin ängetty niin paljo tavaraa  ett kääntyessä jos hyvin menee niin huitaset jonku tavaran lattialle 😱 niin niihin kauppoihin en  mene takaisin ....




Hyvä idea: kylpyvaahtopallot ammeessa 


Stairway to heaven 
, kaksi kerroksinen 


Tässä voit kokeila meikkejä jotka esillä tossa hyllyssä 











6 kommentarer:

Satu sa...

Olipas kiva postaus! Niin kuin tiedätkin, nää muotikatsaukset on mun lemppareita! <3

Tuo feikkitupakka on niin mainio! Mun on ehkä pakko saada samanlainen! :-D

Totta muuten, että bussissa näkee enää harvoin verhoja. En ollut tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun sanoit, niin näin tosiaan on. Mä inhoan kanssa kauppoja, joihin on tungettu liikaa tavaraa, varsinkin kun mulla on tapana olla joskus vähän varomaton. :-D

Leena sa...

Ihanan väljä kauppa - olisiko ollut niin, että Helsingissäkin oli LYKO ? Olen hieman huono menemään sisälle meikkikauppoihin, iskee jonkinlainen alemmuuskompleksi. Olen käynyt viimeksi varmaan ostamassa veljen lapsenlapsille jotain tarkan listan mukaan - ja sitten on voinut sanoa "no ei nämä minulle tule".
Muotikatsaukset on kivoja - heti huomasin pinkin nallen repussa.

Hyvää loppukuuta !

ulrika50v sa...

Satu: sunnuntaina kaverit meilä, rupesin polttaan feikkitupakkaa, kysyin että haittaako jos poltan sisällä 🤣🤣 oisit nähny niiden ilmeen kunnes ne tajus ett ei ollu oikee tupakka 🤣🤣
Kivaa viikon alkua!

Leena: Luulen että Hesassa on Lykokauppa. Mä käytän paljon meikkiä ja kauppa työmatkan varrella, olen jo heidän toistuva asiakas 😊
Kivaa viikon alkua!

stansta sa...

Kiva postaus, tack!
Lopetin vähäisen meikkaamisen monta vuotta sitten. En kaipaa, koska olin laiska pesemään niitä pois. (Nyt tuli robottisanaksi sellainen, että jouduin miettimään: broar) Onnistuin kuitenkin, oletan. ;)

ulrika50v sa...

Stansta: Tosi kiva kun kommentoit vaikka pitääki ekaks ratkoa robottisanoja ! Pitääköhän kaikkien tehdä sama jotka kommentoi 🤔
Kivaa viikon jatkoa 💚

Huikee sa...

Ditt inlägg är ett mästerverk av briljans! Insiktsfullt, välartikulerat och verkligen värdefullt. Tack för att du delar med dig av ditt perspektiv.