söndag 12 november 2023

Injeralättyjä


Lauantaina töiden jälkeen hain kotia ruokaa täältä Eritrealaisesta ravintolasta .


Tää ruoka on mun suosikki ,voisin syödä joka päivä 🤤🤤🤤
Injeralättyjä ja kanaa .

Soitin ja tilasin ruan jo töissä mutta silti jouduin odottaa muutaman minuutin , odotellessani kuvailin ravintolaa. 

Kello oli noin 17.00 , vielä hiljasta. Olen syöny paikan päällä muutaman kerran, ja paikka ollut  ihan täynnä. 

Sunnuntaisin täälä buffe 20€,  kl 11.00 - 15.00 . Se on mun  "pitää  tehdä listalla" 😊
(Ollut jo aika kauan ) 

🗨🗨
Tukholman keskustassa aukastiin Lyco meikkikauppa . 500 ensimmäistä sai goodiebagin jonka arvo 200€ 


Tämä kauppa mun työmatkan varrella,  sen takia näin mitkä jonot ennen avaamista.

Perjantaina lopetin työt kl 21.00 ja jono oli jo pitkä , jonottivat koko yön 🙄

Lauantaiaamulla menin töihin kl 8.30 ja jono oli silloon  näin pitkä.  

Uutisista näin että jonossa oli tullut tappelu ym. Porukka purru toisia ja ilotulituksia heitetty jonoon ym ym  ettei kaikkia 500 goodiebagiä voitu jakaa loppuun kun oli ollut epäselvää kuka oli jonossa ja ei 😖

Tämä jonottelu oli töissä meidän päivän puheenaihe 😆 koska kaikki käveli jonon ohi .....

5 kommentarer:

stansta sa...

En ole kuullutkaan koskaan injeralätyistä. Kävin googlaamassa.
Kyllä ihmiset ovat ahneita, kun jaksavat tuolleen jonottaa!? Minä en jaksaisi.
Mukavaa sunnuntaita!

Rita A sa...

No minulla oli viime vuonna Lyko-tuotteita sisältävä joulukalenteri, herramunjee että tuli rahoille vastinetta! Niin opea. Maanmainioita hiustuotteita ynnä muita käyttelen edelleenkin. Blogissa esittelin ja muista kun sinä kommentoit että olipa kallis 😀 Olihan se tavallaan, tottakai.

Tuontapaisia lettusia olen saanut maahanmuuttajaopiskelijoiltani, namskis, esimerkiksi somaleilta. 🧡

Satu sa...

Mun pitää kyllä päästä mahdollisimman pian maistamaan noita injera-lättyjä, kun en ole vieläkään niitä maistanut. Oon ihan satavarma, että tykkäisin niistä. Kaikki lätyt on niin hyviä!

Hih, kaikkea sitä ihmiset jaksavat jonottaakin. Mä jaksan jonottaa korkeintaan vessaan – ja sinnekin vaan, koska on pakko. :-D

ulrika50v sa...

Stansta : goodiebagin jonottajat oli 12-15 vuotiaita. Ehkä ois pitäny olla ikäraja kun ne rupes tappeleen jonossa, mutta niinhän se on kun lapset asialla ☺️☺️
Kivaa viikon alkua 🧡

Rita: Nyt tosiaan muistan kun muistutit , sulla oli se lykon kalenteri ja päivittelin kun oli niin kallis, mutta hyvä kun sait vastinetta rahoile ❤️
Kivaa viikon alkua 😊

Satu: Maista ihmeessä injeeraa . Niissä erikoinen maku, kaikki ei tykkää. Maista ja kerro mulle mitä tykkäsit .
Mä en jaksa aina edes jonottaa vessaan 🤣🤣
Kivaa viikon alkua ❤️

Daniela sa...

Your post radiates brilliance! Insightful, well-articulated, and truly captivating. Thanks for sharing your valuable perspective with us.