tisdag 3 oktober 2023

Taskuvaras


Menin Dollar storiin ostaan akvarellvärejä 
           💬💬💬💬

Joulu tullut kauppoihin 😐 olen sanaton 

en tarvi ....


en osta....

💬💬💬
Tää oli ihana kakkulautanen, jäi kauppaan , en tarvi 😊

Toi ukko tuli ihan sattumalta kuvaan, mutta kun se nyt on tossa kuvassa niin voin kertoo että oli vähä outo. Tuli usein mua vastaan , sillä ei ollut ostoskärryä ja jotain poikkeavaa tyypissä oli joka kiinnitti mun huomion, hän ei katsellu tavaroita. Eli taskuvaras ja mulla reppu seläs , pyöri vähä aikaa siinä mun ympärillä,  hahaahaa , mua ei varasteta. Mun kännykkä & rahat ei ole repussa 😆
Monta vuotta sitte mulla kuukausikortti yleisille kulkuneuvoile repussa. Tulin kotiin, vetoketju auki, arvasin heti ett kortti pois , opin läksyni 😆


Pikku roskis😊


Nämä oli nättejä, nyt kun katselen niin toi vasen on kyllä tosi kiva , pitäis melki mennä takas ja ostaa se 😆









Tää on tosi kauhee 🥴🥴


Jos tykkää pääkalloista niin niitä oli, ja tietysti halloween tulossa ...



Kynttilälyhty





vitsi kun hirvee .....

Näitä värejä lähdin ostaan 

Mutt käteen tarttui muutakin 😎

Sormensuojukset, kukahan on kääntänyt suomen kielelle ? Jos joku sanois mulle: otitko sormensuojukset mukaan? En tajuais että ne on hanskat 🤣



Hieno pussi oli ainakin . 

Joulukoriste ulko-oveen kun oli niin halpa 4€


Mä yritän käyttää vain puisia paistonlastoja , epäilen että muoviset sulaa ja sitt syödään sitä sulanutta muovia. Mitä mieltä te olette asiasta? 



Tämä juliste lähti mun mukaan, 2€



meikkiä ....



Tässä bussissa ei ole enää takapenkkejä vaan soffa 

Tämä näky keskellä kaupunkia, lelukaupan vieressä 




Tämä ihana kahvila "pisti silmään " ....





5 kommentarer:

Arkisin | jenni sa...

Onneksi olit valppaana!

Satu sa...

Hyvä, että jäi voro nuolemaan näppejään!

Haha, sormensuojukset. :-D Onkohan sukat sitten varpaansuojukset?

Varmaan riippuu vähän lastan laadusta, sulaako se vai ei. Mulla on kyllä pari lastaa saanut vähän uutta muotoa, kun ovat unohtuneet kuumalle levylle. Mäkin käytän kokkailussa nykyään vaan puukauhoja tai -lastoja.

Rita A sa...

Hyvä näkökohta että muovinen paistinlasta voi sulaa, en ole tullut ajatelleeksi, kun lettuja paistelen.

Minultakin varas vei kerran lompakon, onneksi olin pistänyt sinne vain vähän rahaa kun ystävättärien kanssa kävin drinkillä ja se lompakkokin oli pieneen iltalaukkuun mahtuva tilapäinen lepsu. Mitään henk.todistuksia yms. siellä ei ollut ja bussikorttikin minulla oli taskussa. Pääsin säikähdyksellä ja opin olemaan vielä varovaisempi jatkossa. Tajusin seuraavalla kerralla kun varas lähestyi.

Onpa kaupassa varauduttu myymään monenlaista juhlakrääsää 😀

ulrika50v sa...

Jenni: valppaana olin, mutta stressitilanteissa noi varkaat varmasti onnistuu ottaa yhden tai toisen kännykän+lompakon .

Satu: varvassuojus! Toi oli hyvä, vähä mä nauroin🤣 Pitäis laittaa tyhjä lompakko reppuun ja kattoo miten nopeesti häviää 😊

Rita : Kaupat täynnä Halloween krääsää . Eihän meidän nuoruudessa vietetty Halloweeniä joten ei vietetä vieläkään, ei kuulu mun perheen perinteeseen. Mutta saa nähdä kun lapsenlapset isonpia jos silloon viettää ......


Kivaa viikonloppua teile kaikille ja paljon ❤️❤️❤️

Timo Kyttä sa...

Tuollainen seuraaminen kyllä on hyvä refleksi. Onneksi on itte vältetty taskuvarkaat vaikka paljon oltu maailmalla. Kerran Cuscossa Tarja huomas yhden jäpikän lähestyvän selvästi mun reppuun tähdäten, mutta se käänty heti pois. Köpiksessä tytär näytti sormea jollekin naiselle, joka yritti raitiovaunupysäkillä hivuttaa kättään kohti Tarjan reppua. Multa kopsattiin Visa-kortti Rio de Janeirossa. Siinä tiedos olevat - sedällä meni lompakko, kun jotkut tuli Buenos Airesissa kysymään neuvoa isoa karttaa eteen levitellen.