måndag 6 december 2021

Kurssilla kylpytakki päällä


Japanilainen spahotelli YASURAGI 
Sijaitsee 30km Tukholmasta 

2 päivän kurssilla töistä täälä, kylpytakki- pakko koko hotellialueella, myös kurssi huoneessa. 
Receptio jakaa kylpytakit saapuessa
Ja tossut myös jalkaan 

Yasuragi
Yleistilaa

aamiainen sai 4/5 

Japanilaista munakasta

Tukholman ja Tokion ajat. 
Eka päivä piti olla paikalla jo kl 7.00 aamulla, heräsin kl 4.00 kotona että olen paikalla ajoissa 😴😴

Kun pirut laskeutuu taivaalta kattojen päälle niin ne lentää takasin taivaalle kun katon reuna on tälläinen, siksi Japanilaiset katot  rakennetaan näin, kertoi mun isä joka oli merimies ja kävi usein Japanissa 

Näköala hotellista

Tämä laiva piti tietysti zoomata 🇫🇮

Kaikki sai oman huoneen 

Illallinen ja täälä piti olla kylpytakki myös päällä 

Eturuoka 5/5
pääruoka 1/5

Jälkiruoka, Japanilainen juustokakku 3/5

Lounas, perunamuusi ja kasvispihvi 4/5


6 kommentarer:

Satu sa...

Mikäs kurssi se tuollainen on, että siellä ollaan kylpytakki päällä? :-D Riemukas ajatus. Voisin osallistua!

Hauska postaus muutenkin. <3

Jael sa...

No onpas hassu kurssi että pitää koko ajan olla kylpytakki päällä.Mutta jännä japanilainen kylpylähotelli, ja sapuskat näyttää hyvältä:) Liittyykö sun työ jotenkuten Japaniin?

ulrika50v sa...

Satu: Spahotellin Yasuragin "sääntö" on että kaikilla kylpytakki päällä oli kurssilla tai kylpylävieras.Oli kyllä vähä outoa istua kylpytakit päällä mutta sääntöjä pitää noudattaa :-)

Jael: Ei mun työ liity Japaniin, olen hammashoitaja, kurssi oli panorama röntgen kurssi. Tuola Yasuragi hotellissa pidetään paljon erilaisia kursseja. Tykkäsin hotellista kun se oli niin iso ja suuret, avarat tilat, oli tilaa liikkua. Ei tarvinnu pyöriä työkavereiden ympärillä :-)

Timo Kyttä sa...

Täältä vasta huomasin että sulla onkin juuret täällä mun nykyises kotikaupungis. No oon ollut täällä jo pian 40v eli kyllä tää jo kodilta tuntuu.

Eipäs olekaan näkynyt täällä päin Japani-teemaisia hotelleja! Hyvä idea! Tytär on opiskellut kieltä ja oli meillä tulkkina, kun käytiin 2016 maassa. Siellä meidän kolme yötä Japanin Alpeillä kylpylähotellissa tuli tästä heti mieleen. Oli kiva käynti.
https://blog.kytta.net/2017/05/japanilaisessa-kylpylassa.html

ulrika50v sa...

Joo, Vaasasta olen ja Vaasa on aina mun sydämmessä :)
Kiva postaus teidän Japanin kylpylästä, Yasuragi Hotelli muistuttaa tosiaan teidän kylpylähotellia.
Kivaa sunnuntaita!

Timo Kyttä sa...

Näinhän se menee, että se missä on teini-iän viettänyt on aina erikoisasemassa. Mulla se on Kurikka, vaikka Vaasa onkin jo pian 2/3 ajasta ollut kotina. Kiitos, tuo oli mukava bloggaus tehdä. Hyvää sullekin! 🍀