måndag 1 april 2024

Mun pääsiäinen


Pitkäperjantaina kävin laittaas kesäkynnet 


Bromma blocks . Tämä on mun lähin ostoskeskus. Kesäsin pyöräilen tänne. 


On väri mistä valita 


Olin aikasin liikenteessä, mun aikaa odotellessani kävin Åhléns tavaratalossa 


Hienoja kuppeja , ajattelin mielessäni : niinpä ,onhan noita muitaki mukeja kun vaan marimekko 😅


Värikkäitä lautasia ....


🍋🍊🍉


Kivasti sisustettu ....


Ennen kotiin lähtöä söin jugurttijäätelön. Ei ollut hyvää , 0 % rasvaa .



🐣🐤🐥
Lauantaina risteily 



Hienosti sisustettu buffe 

Tämä kuva tuli väärinpäin.



Mämmiä , meitä oli 6 kaveria. Kaikki ruotsalaisia (paitsi minä 🇫🇮)Kukaan ei ollut syöny ennen mämmiä. 
 Vain yksi tykkäs mämmistä!! Hän tykkäs vielä niin paljon että meni ostaan sitä kaupasta kotiin tullessa 😅


Mämmiä myydään onneksi täälä kaupoissa  pääsiäisenä .....




Kahvilan hienot lamput


Risteily : 
Grisslehamn - Ahvenanmaa 





2 kommentarer:

stansta sa...

Nätit kynnet! Minulla oli rakennekynnet kahdeksan vuotta ja annoin niiden kasvaa pois korona-aikana. Ihania ne hedelmäastiat! Ja hyvän näköiset ruoat laivalla. Hyvää alkanutta huhtikuuta!

ulrika50v sa...

Kiitos ! Hedelmäastiat tosi hienot munki mielestä , sopis hyvin mökille jos sellanen olis 😆