onsdag 24 april 2024

Ilmajooga


Thorildsplanin metro asema 

🗣🗣
Lauantaina kÀvelin tÀmÀn entisen mielisairaalan ohi , Thorildsplanilla .



Valtava rakennus .



🗣🗣

Sunnuntaiaamulla menin ilmajoogaan .
Oli hauska treeni . 
Mun selkĂ€ ei oikeen tykĂ€nny mutta kyllĂ€ mĂ€ silti voin mennĂ€ toistekki. 
Onneksi olin viimeisessĂ€ rivissĂ€ ,  piti tukehduttaa mun nauru kun joogailin jĂ€ykillĂ€ jĂ€senillĂ€. đŸ€ŁđŸ€Ł


Paikka sijaitsi  EssingeledenissĂ€ . TĂ€ssĂ€ otin kuvia metroasemalla. 

Asunnot tosi kalliita tÀÀlĂ€ meren rannalla . 










6 kommentarer:

Arkisin | jenni sa...

Ilmajooga kuulostaa hauskalta, minÀ varmaan tippuisin lattialle heti :D

ulrika50v sa...

Omaan tahtiin kun menee niin kyllÀ sielÀ pysyy, vetÀjÀ meni vÀlillÀ vÀhÀ liian nopeesti eteenpÀin mutta mÀ menin ihan omaan tahtiin enkÀ hosunu .
Suosittelen 😃

Repolainen sa...

Oooh - en ole koskaan ollut kenenkÀÀn toisen ohjauksessa... vaikka keikun kyllÀ omissa keinuissa tuon tuosta. SelÀlle varmaan tekisikin hyvÀÀ toinen, kolmas jne. kerrat... ensimmÀisellÀ kerralla löytyy aina uusia lihaksia ja kehonosia, jotka ei ole tottuneet ko liikkeisiin... siksi tykkÀÀvÀt kyttyrÀÀ ensimmÀisillÀ kerroilla. Kiva löytÀÀ kehostaan uutta....

Hauskaa Wappua!

ulrika50v sa...

Joo, nĂ€inhĂ€n se on 😁 mutta mulla on selĂ€n kanssa vĂ€hĂ€ muita ongelmia vĂ€lillĂ€ ett sen takia ei oikeen tykĂ€nny tĂ€stĂ€ treenistĂ€ . Uiminen on paras liikunta mun selĂ€lle 😄 kivaa viikon jatkoa 🙂

Anonym sa...

Jostain syystÀ mun kommentit ei tule perille

ulrika50v sa...

Anonym: no nyt sun kommentti tuli perille!