söndag 24 september 2023

Ihana takki kirppiksellä


Otin omenapuusta kuvan, samalla oli tytär kuvannu mua 🤣🤣🤣




🗨🗨
Nämä torikauppiaat tullu takas pandemin jälkeen katukuvioihin 




🗨🗨🗨
Tämä oli siis niin herkkä näky 😭 poika viemässä äitiä , varmaan lääkäriin tai vastaavaan paikkaan , he seisoivat mun edellä rullaportaissa, poika otti äitiä kädestä kiinni ja he jatkoivat matkaa ...




Sieniä.....

Sieniä....


Hääporukka tuli vastaan....



Aina kun sataa niin mun bussipysäkki on tämän näköinen , saa kiertää tosi kaukaa ett pääsee tonne pysäkille...joka on keskellä lammikkoa 🤢

Erilaisia  pyörätelineitä ,   .....

Nämä ei ole mun mielestä niin hyviä , jollei pyörässä jalkaa niin siinä se pyörä jotenki roikkuu vaan...


Mun sähköpyörä .....tästä pyörätelineestä tykkään, pyörä tukevasti paikoilaan 

Kaikenlaista sitä muuten katselee kun ruuhkavuodet ohi eikä ole ikinä kiirettä enää  muutakun että olen ajoissa töissä 😆😆

Lisää pyörätelineitä ....


🗨🗨
Kesäkirppis 
Karlaplan , ihan metroaseman vieressä 



Hyvä kamerakokoelma .....



Tämä oli erikoinen . Mulla työvaattet töissä. Ei aina kaiken tyylille vaatteile tule käyttöä  🤣 töihin vois tosiaan laittaa mutta niinkun mainitsin työvaatteet töissä 




Pois lähtiessä näin kun tämä poika kantoi ostamansa pehmolelun kirppikseltä kotiin. Vähä mua nauratti, pojan äiti tuskin tykkäs tästä pölyjen kerääjästä kun poika tulee kotiin .  ,koko on todella ISO .Luulen että poika maksoi lelusta noin 1 €😊


🗨🗨🗨

Kesän aikana tullu kuvattua muutama parveke , niitä mä aina katselen 










Tämä on erikoinen , siinä kun istuu niin näkee hyvin ketä tulee ja menee 😊








5 kommentarer:

Katriina sa...

Tukholmalaisilla taitaa olla kesämökit, missä hoitavat kukkia. Parvekkeilla ei kukkia näy olevan.

Arkisin | jenni sa...

Ranskalaiset parvekkeet on jostain syystä kauhean viehättäviä 🩷

Satu sa...

Onpa upean värinen takki! Mun lemppariväri!

Mua alkaa aina melkein itkettää, kun näen vanhan pariskunnan kävelemässä jossain käsi kädessä. Varmaan oisin herkistynyt tuostakin näystä.

Onpas haasteellinen bussipysäkki sateella. Miten vesi kertyykin tuolla tavalla sen eteen. Huonosti suunniteltu pysäkki vissiinkin.

Hauska tuo tiikeri. :-D

Jael sa...

Kivasti mångsidig postaus,tykkään katsella esim.kuvia taloista.No oli halpa tiikeri,ja just ihan samanlausen heitti joku aika sitten pois yksi naapureista.Se oli pitkään talon takana,ja kissat tykkäsi levätä tiikerin 🐅kanssa,mutta sitten joku oli heittänyt sen pois.Kivaa uutta viikkoa Ulrika💐

ulrika50v sa...

Katriina: joo, ei hirveesti ole kukkia parvekkeila . Kesämökeilä saavat tarpeeksi😊

Jenni: niin on, pitäis melki olla molemmat, tavallinen ja ranskalainen parveke 😊

Satu: mulla tulee kyyneleet kun näen yksinäisen vanhuksen 🥺🥺

Jael: Tack det samma ! Trevlig vecka 😊