onsdag 14 september 2022

Kirppis




Karlaplan
Kirppis 


oli tosi paljon myyjiä 


täälä ensimmäistä kertaa 


kirppis kiersi tämän suihkulähteen ympäri 






tälläinen kukkaro mulla oli 80-luvun alussa, muistui mieleen kun näin tämän 




erikoinen lamppu


ostin sormuksen 


Laitan tänne muistiin vielä tämän, Sunnuntaina 11.9 oli vaalit täälä Ruotsissa. Olin vaalisetelijärjestäjänä, sai todella hyvän palkan päivästä mutta päivä oli pitkä, 13 tuntia 😔

Yhdessä vaiheessa vähä jo kadutti että olin töissä sielä, pitikö mun tämäki nyt tehdä?! Kyllä mulla on ihan tarpeeksi omassa työssä 😆




Mutta loppujen lopuksi päivä oli tosi mielenkiintoinen ja kiva 



ennen vaalipäivää piti käydä kurssi.... olin taas aikasin paikalla eli ensimmäinen 😂


Onneksi sielä oli kahvikone, niin sain ainakin kahvia odotellessa 


Kävelin kaupunkitalon ohi  kurssille mennessä,...... tai oikeesti kurssilta lähtiessä. 


Turistit busseineen paikalla 



Stadshuskajen, ihan kaupunkitalon vieressä. Täältä lähtee laivoja/veneitä esim Drottningholmiin ja Mariefrediin. 










4 kommentarer:

Anonym sa...

Sinulla onkin kivan näköinen blogi - syysterveisin Suvi

https://suvivusuvivus.blogspot.com

ulrika50v sa...

Kiitos! Tervetuloa seuraamaan :)

Satu sa...

Mielenkiintoinen ja kiva postaus! Ja upea sormuslöytö!

Olit kyllä viitseliäs, kun vietit pitkän päivän vaalivirkailijana! Hyvä sinä!

Kivaa viikonloppua!

ulrika50v sa...

Satu: Kiitos, sormus oli tosiaan hyvä löytö! Vaalivirkailian työpäivä oli pitkä, voisivat kyllä jakaa sen päivän mutta pääsevät helpommalla näin, ei tarvi palkata enenpää henkilökuntaa. Meitähän oli jo nyt 5000 työntekijää.
Tosi kivaa viikon alkua <3