tisdag 27 juli 2021

Sukkia helteellä

Nämä on ensimmäiset palmikkosukat jotka kutonut, oli helponpaa mitä luulin 😁

Varren kun olin tehnyt niin näin että vois tehdä isommat/leveemmät  palmikot....... malli on ihan oma keksimä 

Tämä malli on kans ihan itse keksimä,  samalla kun kudoin niin malli ilmestyi, rasittavaa vaan sitte kun se toinen sukka pitää olla samanlainen 🤣

Pitsivarsi on idea jostain sukkamallista... 

Kuinkahan moni kutoo sukkia omasta päästä ja kuinka moni menee malliin mukaan? 🤔


4 kommentarer:

Satu sa...

Hienoja sukkia olet tehnyt, ja ihan omasta päästä vielä!

Mä tykkään tehdä sukkia enimmäkseen valmiista malleista, kun se on niin paljon helpompaa, kun ei tartte ajatella itse. :-D Sen kun neuloo vaan. Parit sukat olen kyllä tehnyt omasta päästäkin (ei olleet noin hienoja kuin sun), ja sekin oli kyllä ihan kivaa. Täytyisi ehkä taas kokeilla. Luovuuden puuskaa odotellessa! :-D

Jael sa...

Vau, tosi hienoja sukkia olet kutonut.Pitäisköhän joskus yrittää tehdä sukkia, mull on pari lankakerää kaapissa, en ole kyllä varma että osaisin.
Hyvää heinäkuun loppua Ulrika.

ulrika50v sa...

Satu : Kiitos :)
Mä taas välillä yritän kutoa muutakin kuin vain sukkia, mutta ei oikeen innosta, palaan aina sukkien pariin :)

Jael : Kiitos :)
Mulla meni jonku aikaa ennenku kantapään teko onnistui, mutta en antanut periksi ja nyt niitä tekee vaikka silmät kiinni :)
Rupee ihmeessä kutomaan mutta varoitus: siihen tulee riippuvaiseksi......

ulrika50v sa...

Hyvää heinäkuun loppua teile molemmille <3