söndag 25 april 2021

Kävelyllä

Vanhan kaupungin mukulakivet


Terassit auki 🌞🌞

Vihreätakkinen nainen tuli kuvaan mukaan 2 kertaa, ylemmässä kuvassa olin menossa kotiin ja alemmassa kuvassa olin menossa tapaamaan kavereita kahvila an, kuvien välillä on noin 3 tuntia 😲😬

Mun näköala kahvilassa..... 

Kahvila sisustusta..... 

Tästä sain idean, mulla sama Kukka amppelissa mutta laitankin näin 👏👏

Kaverit meni metroila kotiin, minä otin kävelylenkin keskustaan 


Kotona pitäis nämä itse istutetut kukat/tomaatit päästä pian parvekkeelle 🥀




5 kommentarer:

Jael sa...

Ihana Gamla Stan:) Så pittoreskt:)
Mullakin on pari tomaatintaimea mutta ei parveketta. Mutta olohuoneen puistoon päin oleva "seinä" on lasipaneeleja, jonka yksi nurkkaus on aina auki, ja siellä ne kasvavat.Viime vuonna tuli muutama tomaatti.

Marie Smith sa...

Great photos!

ulrika50v sa...

Jael : Kiva ett voit kasvattaa silti tomaatteja vaikka sulla ei olekkaan parveketta :)

Marie Smith : Thank you very much!!

Tanza Erlambang sa...

spring is coming... outdoor activities start everywhere.

beautiful photos, nice place to visit

ulrika50v sa...

Tanza : Old City is very nice place, before corona there was many many turist :)