söndag 7 februari 2021

Onko väliä mistä kupista juon kahvin?


Mulle on väliä, tämä saatu  supermom kuppi on suosikkikuppi mutta kahvin juon..... 

Nämä ostin 6kpl molempia ja teekannu  Englannista siihen aikaan kun isä asui sielä 

Muumeja on tietysti muutama 

Unikko on mun suosikki

Miniältä sain  näin hienot 

Kaikista hienoista mukeista huolimatta tämä on mun kahvimuki mistä juon kahvin, mun pitää jotenki nähdä sisältö 😝


Kaverin luona sain kahvin tästä, on muuten Arabia, oli niin pieni muki että tossa ei kauan mennyt kun  kahvin joi 😂

On mulla näinkin hieno kahviastiasto, 12 kpl, mummo maalannut. Nämä on niin pienet ja ohuet ettei ole ikinä käytössä 

Ruotsalaiset ei ymmärrä muumin päälle, tämän lusikan ostin kirppikseltä 5kr maksoi 

Työkaveri myi nämä kaikki muumimukit 500kr yhteensä, vähä se itki verta kun kerroin niiden arvon. Kysyin vielä että varmaan  tarjosit vielä postikulut 😂 aina välillä heitän jotain muumi juttua hänelle ettei vaan unohda mokaansa, häntä ei kyllä naurata........ 😉 Ei ole uskaltanu kertoa vaimolle todellista arvoa 🤭



7 kommentarer:

Jael sa...

Kaffekoppen måste vara tillräckligt stor☕
Ihana kuppikokoelma Ulrika, nuo teekupit ihania ja tietysti Unikko-mukit🌺

Satu sa...

Onpas sulla ihania kahvikuppeja! <3 Mun kupit on kyllä tosi tylsiä verrattuna näihin. :-D On mulla sellaisia elefanttikuppeja, jotka olen ostanut Intiasta, ja niistä tykkään. Mun pitää saada juoda aamukahvi aina sellaisesta mukista, kun ne ovat riittävän isojakin. :-)

ulrika50v sa...

Jael: Tack! Köpte Unikkokopparna fr Finlandsbåtarna några år sen.

Satu : Kiitos! Sun elefanttimukit on varmaan hienoja ja erikoisia, ei ole kovin monella suomalaisella ainakaan samanlaisia.

Tosi kivaa viikon alkua teile molemmille <3



:)

Leena sa...

Ihania kuppeja! Tuollaisia voikukkakuppeja en ole ennen nähnyt,ihanat ! Minulla on myös vakiokuppi - sain ystävältäni kupin, hän oli tuonut sen Australiasta. Kuppi on oikea kukkakuppi eikä oikein sovi muiden kuppien kanssa, mutta juuri sopiva aamukahville. Meillä on viela pari kahvikalustoa jäljellä - tosin ei niitä enää tule käytettyä, jopa yksi käsinmaalattu sarja. Ilmeisesti kahvinkulutukseni on noussut, kun ne kupit tuntuvat niin pieniltä. Hyvää helmikuuta sinulle !

ulrika50v sa...

Kiitos! Voikukkamukit on Marimekko, Kristina Isola.
Kahvikalustot on aina niin hienoja/kauniita, pitäis melki laittaa esille hyllyihin, eikä pitää kaapeisa piilossa :)
Kivaa viikon jatkoa!

Rita A sa...

Kiva kuppi/mukipostaus.
Täytyypä tehdä itsekin taas joku päivä.
Hauska löytää blogisi 🌷
Trevligt att träffas.

ulrika50v sa...

Kiitos! , kiva kun kommentoit :)
Tack det samma! :-D