söndag 31 januari 2021

Mitä täälä tapahtuu 🤔🤕

Tänään mun ikkunasta näin tämän



Paloauto ja 3kpl  ambulanssia 🥶
Siis, mitä täälä tapahtuu, vähä mä olen utelias..... 

Vähä hävetti tällänen uteliaisuus, 😝 mutta en ollut ainut, tämä pariskunta jäi koiran kanssa pyörimään tähän kohtaan 🤭
Ja täälä perhe roikkui ikkunasta, he peräti vilkkutelivat pelastushenkilökunnan kanssa..... miksei kukaan heiluttanut mulle😂😂😂😂😂😂
Ei selvinnyt mitä oli tapahtunut, ketään ei tuotu baareissa ulos, pitää ruveta googlaamaan jos jossakin mainitaan asiasta....... 😁😁


7 kommentarer:

Satu sa...

Parvekekyttäily on parasta! :-D Mutta se tosiaan ärsyttää ihan hirveästi, jos jotain taphtuu, eikä saa tietää, mitä. Josko joku naapurisi osaisi kertoa, mistä oli kyse...

Jael sa...

No jos siellä oli joku koronapotilas... Kyllä minäkin olisin ollut utelias.Mutta mulla on ihan vieressä sekä ambulanssipaikka eli Punaisen Ristin vastine täällä, sekä paloasema, joten olen niin tottunut sireenien ääneen

Johanna - Omamaamansikka -blogi sa...

Oh oh. Meillä muuten tulee heti Nexdoor neighbor -appiin kyselyjä, jos jossain näkyy paloauto tai muu. Että mitä tapahtuu. Yleensä vartissa myös sitten selviää, mistä on ollut kyse.

ulrika50v sa...

Satu : Välttelen naapureiden kanssa juttelua, en jaksa oikeen jaaritella sitä sun tätä. Vaikutti että oli ollut tulipalo mutta en ymmärrä miksi 3kpl ambulanssia, asunnot on aika pieniä, ei asu mitään suurperheitä.

Jael : Niin, ja pelastushenkilökunta näköjään pukeutuu nykyään noin aina pandemin takia.

Johanna: Tollanen appi ois hyvä! Meilä ei ole....... Pitäis ehkä kattoo jos on joku naapurifacebook, mutta ei siitä ois mulle hyötyä kun mulla ei ole facebookia :-)


Tosi kivaa viikkoa teile kaikille <3



:)

Nattugglan sa...

Ja jag är nog lika nyfiken som dej. Vad irriterande att inte veta vad dom gjorde där....

ulrika50v sa...

Eller hur, verkar som det var brand, som inte behövde släcka med brandbil. Trevlig fortsatt vecka :)

Joa.K sa...

Teillähän on ollut siellä säpinää. Selvisikö koskaan, mitä oli tapahtunut? Palo- ja poliisiautojen saapuminen paikalle herättää aina uteliaisuutta, myös meidän perheessä. Varsinkin, kun ajoneuvojen LED valopaneelit vilkkuvat. https://www.tammivilkut.com/