onsdag 28 juni 2023

Lennä lennä leppäkerttu , ison kiven juureen 🎶🎶

Tämä tapaus mua kyllä nyt itseenikin nauratti . Olin siirtelemässä näitä kukkien paikkoja, lähin keittiöön hakemaan lattiaharjan . Jäin keittiöön ja tein sielä vaikka mitä, aika kauan vielä . Olin  unohtanu lattiaharjan heti keittiöön tullessa  😬  tulin takas olohuoneeseen ja  istahdin soffalle otin kännykän käteen  ,näin kukat ja tuli mieleen :  ai niin, noi kukat ja se lattiaharja ! Siis, kuinka vanha olen , 90 + ?! 

🗨🗨🗨

Mun näkymä soffalta 😊

Ostin uuden ruusupensaan , sain äitienpäivälahjaksi lahjakortin kukkakauppaan (siis, suomen kielessä on pitkiä sanoja  🤯, tuli mieleen kun kirjoitin ton lauseen )

Tää on vanha puska 

löysin kirpparilta tän ruukun 


Tämän ostin kauan sitte, on vain odottanu ett saan aikaseksi fiksaa kasvin sisälle ...

Nyt fiksasin ...


Vois laittaa toisen samanlaisen viereen eri korkeudelle vaan 🤔🤔
mulla tollanen dinosaurusaikakauden (taas tosi pitkä sana 🤯) radio 🤣


Tää saamarin elukka pisti mua !! Googlasin : joku uus leppäkerttulaji ,joka puree 😠 





7 kommentarer:

Satu sa...

Hih, mulle käy jatkuvasti tota samaa, että menen hakemaan jostain jotain, mutta unohdun tekemään siellä toisessa paikassa jotain, ja koko alkuperäinen homma unohtuu, kunnes se taas muistuu mieleen alkuperäiseen paikkaan palatessa. :-D Oon nyt yrittänyt keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, mutta en hirveän hyvällä menestyksellä. :-D

Sulla on taas niin upeat ja kukoistavat kukat! <3

Olipas ilkeä ötökkä. Ja ruma. :-D

ulrika50v sa...

Kiva aina kuulla ett toisille käy samoin, unohtelee .....😅
Kukkia on kiva kasvatella, ei kyllä yhtään kiinnosta kasvattaa mausteita ym syötävää,kuulostaaki tosi tylsältä hommalta 🤣😅

Jael sa...

Hih,niin tuttua mullekin🤣
Upeita kukkia,sinulla kyllä kauniin rehevä parveke 💚🌱
🌸⚘️💐Kaunista heinäkuuta Ulrika

Rita A sa...

Tosi hauska pallo 💚 Kaunista.
Kasvit ja ruukut ja kukat tekevät kodin viihtyisäksi 💛

ulrika50v sa...

Jael : Kiitos ! 😊 kivaa heinäkuuta 💚💛

Rita: niin tekee, ja halpaa sisustamista .Turhan huonekalun tilalle kasveja kivoila ruukuila .💚💛

Timo Kyttä sa...

Rahikainen has the same problem. 😃 Tutulta kuulostaa, kun välillä pitää mennä takas yläkertaan tekemään se asia, jonka olin alunperin sinne menos tekemään. Tuosta oli jossain, että on osaksi ns. itse-aiheutettu-keskittymishäiriö. Kun selailee nopeaa some-mediaa (näitä tiktok-tyyppisiä videoita), niin aivot oppii huonommalle keskittymiskyvylle. Onneksi tuosta pääsee kai eroonkin, mutta aikaa noi aina vaatii.

ulrika50v sa...

Joo, varmasti on somen vika ja mä selailen tiktokkia joka päivä, kauheeta! Onneks kumminki töissä pitää käyttää vielä aivoja.Sanaristikot on kuullemma hyvää aivojumppaa . Kivaa heinäkuuta Timo !