tisdag 16 augusti 2022

Sama pää, hiusten eri värit


           GLOBEN


               SKYVIEW,  Avicii arenalla 

Turistit ajelee tällä. En ole itse ajellu,  korkee paikan kammo.... 


Mentiin kirppikselle joka oli Globenilla. Paljon oli porukkaa 



Bändi soitti kirppiksellä 💃

Ei ollut hirveesti myyjiä..... 



                      🗨️🗨️🗨️

Tämä iso jänis pomppi mun parvekkeen alla 

                          🗨️🗨️🗨️


Aurinko polttanu mun hiukset vaaleiksi ja ihan kuiviksi..... 


Värjäsin itse.... 😱 Ihan oranssi,  menin fillarilla äkkiä ostaan uuden väärin..... 

Vähä parenpi,  nyt kehtaa mennä töihin 

Olen välillä värjänny hiukset myös kampaajalla, varsinkin raidat. Mutta viimeksi kun värjäsin koko pään,  tulos oli sama kun itsevärjäyksellä. Halusin vähä pientä sävähdystä punaseen päin nyt kun oikeen ammatti-ihminen laittaa. Kampaajaa totes vain että ei tullut niinkuin halusit , maksoin 100 €  😱😱
En menny takaisin,  edes leikkaamaan. 

                     🗨️🗨️🗨️🗨️

Naapuri 😂😂😂😂


Istuin omalla parvekkeella kun näin naapurin😂

                      🗨️🗨️🗨️🗨️


Päivän vitsi..... 


                      🗨️🗨️🗨️🗨️

4 kommentarer:

Satu sa...

Tosi kiva värinen tukka! <3 Mutta olipa tökerö kampaaja, ja aikamoisen maksun kuitenkin otti. Mä en ole värjäyttänyt hiuksia enää vuosiin kampaajalla, kun pitäisi käydä värjäyttämässä niin usein, melkein kahden viikon välein (juurikasvu...). Ei oo kyllä mitään mun lempipuuhaa, mutta minkäs teet. Pitäisköhän ajaa kaljuksi, paitsi että sittenhän ne harmaat vasta näkyiskin!

Hauska kirppis, bändi ja kaikki! MÄ olen miettinyt, että pitäisköhän alkaa läydä kirppiksillä... etsimässä palapelejä. :-D

Aika erikoinen tuo Globen-palloa kiertävä boksi. En ole kyllä nähnyt tuollaista missään muuualla!

ulrika50v sa...

Aivan, hiusten värjäys on kyllä rasittavaa, ja just kun pitää tehdä niin usein :O
Kirppikseltä löydät kyllä palapelejä, ja vaikkei mitään ostaiskaan niin kiva katsella. Nämä kirppikset ulkona on kivoja. Meilä ei ole niitä kirppiksiä missä vaan jätetään tavarat omaan pöytään ja sitt yks tyyppi vaan valvoo niitä, niinku teilä sielä Suomessa.
Kivaa viikon jatkoa <3

Anonym sa...

Valkoviini väljähtyy vanhetessaan. Se pitää juoda nuorena.

ulrika50v sa...

Anonyymi : :-D