söndag 21 augusti 2022

Astioita


Sain tyttären poikakaverilta 🤗nämä lautaset, ihan muuten vain, en täytä vuotta eikä ole joulu. Tosi HIENOT 🤗


Kävin kukkakaupassa. Tykkään tosi paljon eri  kukkaruukuista 😂


Tämä sopis hyvin olohuoneen pöydälle,  mietin sata kertaa ostanko,  mutta en ostanu. Kun makaan soffalla ja katon  tv:tä niin mun pitäis aina siirtää se sivuun 😂










Mun parveke tänä kesänä 

Pitää vaan laittaa tohon parvekkeen kaitaan joku kivenpi päällys. Joka kesä sitä mietin mutta yks kaunis päivä olen sen ostanu ja asettanu paikoileen 😃



Pyöräkellarin vieressä on roskis mihin heitetään isommat tavarat. Näin kun joku heittäny vihdoinkin kasetit roskiin 😃. Mä olen heittäny jo cd  levytkin. Kasetit oli jotenki  kaikista henkilökohtasemmat kun niihin itseäänitettyihin  kirjoitettiin itse kappaleeet ja nimet. Mutta sitt taas lp levyjen kansien kuvia oli hieno katsella.... 


Kun oltiin mun isän luona niin hän tyhjenteli astioita, sanoi että ottakaa mitä haluatte. Poika otti 60 luvulta Arabia teekuppisarjan  ja antiikkisnapplaseja. 

Tytär otti nämä Arabia lautaset 

Minä otin nämä 

Antiikkiset snapplasit ja tytär sai synttärilahjaksi iittalan  tuikun 


Tämä oli musta erikoinen, tämä on mun isän äidin vanha tuhkakuppi. Ostan siihen feikkitupakan.....


Laitetaan tänne sitt vielä nämä kengät jotka ostanu Drottningholmin Linnan turistikaupasta. Maksoivat vain 5 €






7 kommentarer:

Hanna Helena sa...

Tosi upeaa ja jotenkin yhdenmukaista! Tulee hyvä mieli jo pelkästä katselusta. Kivaa alkusyksyä toivottelee entinen vaasalainen ja nykyinen ruosu Kattegatin ääreltä!

ulrika50v sa...

Kiitos kommentista!! . Piti oikeen googlata missä Kattegati sijaitsee, asutpa sinä hienossa paikassa!

Satu sa...

Ihana parveke sinulla. Ja olet kyllä semmoinen viherpeukalo, että melkein kadehdin. :-D

Ja hei, vitsit mikä vävykokelas sinulla, kun ostaa noin kivoja lautasia! Tuommoista tyyppiä ei kannata päästää menemään! ;-D

Hauska sattuma, mutta mun ystävä oli juuri ostanut tuommoisen kuplamaljakon, kun kävin siellä tällä viikolla.

Kivaa alkavaa viikkoa! <3

ulrika50v sa...

Satu : Monta kukkaa kuollu mun hoidossa ennenku ymmärsin miten nämä kukat ja kasvit toimii :-)
Vävy on tosi kiva ja sympaattinen , näilä näkymillä taitaa jäädä meidän perheeseen. Parenpaa vävyä ei ois voinu saada!
Ymmärrän että maljakko kelpaa muillekkin, on kyllä sen verran upea :)
Kivaa viikon alkua! <3

ulrika50v sa...

Satu: tosta vävystä vielä sen verran, tuntuu kun oisin saanu toisen pojan elämään :)

Jael sa...

Ooh miten ihanat lautaset💙Olen täällä mun vakio supermarketissa nähnyt vähän samantapaisia,mutta en ole ostanut kun ei mahtuisi minnekkään.Kiva sisustusliike,ja kivan näköinen parvekekin sulla.Ja hienoja Arabian lautasia ym.sait.Vieläkin harmittaa kun en ottanut mulle annettua Arabian astiastoa mummon kuoltua 2000 luvun alkupuolella.

ulrika50v sa...

Jael: Isälle jäi vielä laatu astioita, esim Iittala juomalaseja. oltiin junalla matkassa, matkalaukkuun ei mahtunu enenpää. Toisella kertaa jollei sisko ole tyhjentäny sitä ennen :-)