lördag 23 juli 2022

Vaasa osa 6

Käytiin katsomassa Vanhan Vaasan raunioita

Vaasassa oli ennen paljon palokujia, mun nuoruudessa. Vanhan vaasan palon takia. Nyt huomasin ettei niitä ei ole enää niin paljon kun ennen, uusien rakennuksien myötä hävinneet. 


Minigolffi kuuluu kesään 

Vaasan rantahotelli meren äärellä eli Vaasan vankila


Vankilan virkaasunnot, en tiedä onko enää mutta ulkokunnon puolesta taitaa olla 🤭 on vähä ränsistyneen näköinen verrattuna muihin kerrostaloihin rantatiellä merimaisemissa 


Tämä retron näköinen paikka oli Pietarsaaressa


Vaasan tori, niin tyhjää?! ja hiljasta

Isä ajaa meidän edellä, hän tykkää vanhoista volvoista 


4 kommentarer:

Rita A sa...

Vanhempani ostivat Volvon kun olin lapsi ja siitä eteenpäin isä ajoi aina vain Volvoilla. Eka oli valkoinen Volvo Favorit, "munavolvo".

Onnistuit sykähdyttämään sydäntäni myös tuolla ekalla kuvalla. Linnassa on kerrassaan hurmaavaa tiili- ja kivimuuria ♥️🖤🤎 Historiaa.

ulrika50v sa...

Mulla oli täälä isän amazon Volvo lainassa 2vuotta. Monta kertaa kun pysähdin auton kanssa, ihmiset tuli ihailemaan sitä :)

Satu sa...

Ihanaa, että pääsit käymään Vaasassa, ja vielä ihanampaa, että olet tehnyt reissusta niin monta kivaa postausta. <3 Olen kyllä lukenut ne kaikki, mutta en ole kommentoinut, kun olen vältellyt kirjoittamispuuhia. :-( Kiitos siulle! <3

ulrika50v sa...

Satu : Kiitos <3 Vaasapostaukset ei ole vielä loppu, lisää tulossa :) Oli kiva ja tapahtumarikas loma Vaasassa, piti levähtää muutama päivä loman jälkeen ennen töihin menoa :-D Paranemisia sinulle <3