torsdag 24 februari 2022

RAVINTOLAT

Ravintola Tapas, Odengatan, Metroasema Odenplan 



Helmikuun ravintolakäynnit..... 

Tämä paikka viihtyisä, vähä liian ahdasta, pöydät liian lähekkäin, ängetään liikaa pöytiä että saadaan sisään mahdollisimman paljon asiakkaita 😵

Siskon kanssa syötiin jälkkärit

Ennen en ikinä syöny jälkkäreitä kun piti ajatella kaloreita, ajattelen mä niitä vieläkin ettei liiallisuuksiin mene mutta pitäähän sitä  tässä iässä jotain hauskaa tehdä 😂

Mun näköala, olin ensimmäinen paikalla

Ravintolan sisustus


Ravintola MADE IN SWEDEN 
Folkungagatan 102,  Metroasema Medborgarplatsen

Tämän paikan jälkkärit ei ollut mun makuun...... en tilannut

Sisustusta, tähän tuli istuun kovaääninen porukka....... meidänki piti korottaa kaverin kanssa ääntä, että kuultiin mitä sanottiin, siinä sitte kaikki "huusi" kovaan ääneen 😂😂😂



ABBA

On mistä valita 



Näin kännykästä että uuden vuoden ravintolaa en ole tänne laittanu... 

Jensens Bofhus, Vasagatan. Metroasema T-Centralen 
Mun kana
Ja kaverin liha 


Uuden vuoden jälkkäri joka sai 1/5 pistettä 🤐


4 kommentarer:

Satu sa...

Härregud, siellähän on käyty syömässä oikein urakalla. :-D Tosi hyvän näköisiä annoksia kaikki! Vaikeeta valita suosikkia, mutta ehkä se ois jompikumpi noista jälkkäreistä (ylläri). :-)

Rita A sa...

Huisin kivaa päästä katsomaan ruokia ja ravintoloita sun blogin kautta kun itse en käy 😀 Ahdistaa ajatus lähekkäin olevista pöydistä ja metelöivistä seurueista. Hyvän näköisiä annoksia. Mansikoissa ei kaloreita 🍓

Jael sa...

Herkullisen näköisiä annoksia, ja jälkkärit,nam;) Mä en ole pitkään aikaan käynyt ravintoloissa, paitsi 2 viikkoa sitten hummusravintolassa. Hinnat nousi kun raaka-aineet nousi, ja nyt on kalliimpaa syödä ravintoloissa. Ha en fin veckoslut Ulrika.

ulrika50v sa...

Satu : vähä mä nauran sun hauskalle vastaukselle.... härregud.... joo kyllä jälkkäri oli paras, jäätelön sisällä oli valkosta suklaata!

Rita : Kiitos, Yritetään aina katsoa ravintolat missä ei ahdasta, ja sitte ettei saada pöytään keskellä lattiaa, jollei tykätä niin lähdemme pois, täälä on varaa valita, ravintoloita joka kulman takana...

Jael : Kiitos! Kyllä mäki välillä mietin että kuinka monta kiloa jauhelihaa olisin saanu tämän aterian hintaan ja kuinka monta päivää söisin sitä jauheliha kastiketta :-)