torsdag 17 juni 2021

Kesäkahvila

Kaffestugan, Vasaparken 

Lauantaina täälä 
Tämä "jengi" ottaa kutimet esiin joka paikassa 
Mä olin täälä 2 tuntia, muut oli ollut sielä 5 tuntia. Kuulin jälkeen päin. Mä olen aina ensimmäinen joka lähtee kotia,..... 
Mun näköala

En ollut ennen käyny täälä, piti ottaa GPS esiin..... 
Silti oli vaikeuksia löytää, mihin päin tästä risteyksestä 🤔🤔
vai käännynkö tänne 🙃 kysyin neuvoa ja paikka oli kulman takana....... 

Tämän näyteikkunan ohi kävelin, toi pikku suolapurkki oli kiva, hintaa sillä oli 150kr, en ostanu, oisin voinu maksaa siitä 50kr 😆


7 kommentarer:

Tanza Erlambang sa...

first and second photos look green and pretty....
wonderful images.... nice places to visit.

Satu sa...

Hauska kutojajengi. :-D Kudotteko aina sen koko ajan, jonka olette yhdessä? Tosi kiva kun voi seurustella ja tehdä käsitöitä samaan aikaan. Mä haluan kanssa tohon jengiin! :-)

Jael sa...

Vilken trevlig kaffestuga☕💚

ulrika50v sa...

Tanza : Thank you!

Satu : Tervetuloa mukaan :-) Joo, tavataan joka toinen viikko joskus useammin, ja kutimet esillä joka paikassa. Syödään ja kudotaan :)

Jael : Tack, jättemysigt ställe och inte så mycket folk heller.

Rita A sa...

Teillä taitaa olla yhtä ihanat ilmat kuin Suomessa, kyllä nyt kelpaa liikkua ja oleilla maisemissa. 🙂 Hauskaa kun on kutimet mukana. Yhdistyy huvi ja hyöty. ☘️

Tanza Erlambang sa...

Have a wonderful day ....

ulrika50v sa...

Rita : Joo, hyvät ilmat :)
Niin, Hyvä kun on kutimet mukana, en hirveesti aina juttele, kuuntelen mielummin, silloon on hyvä kun voi katsoa kutimiin :-)

Tanza : Thank you :) Have a nice week :-)