lördag 1 juni 2024

Äitienpäiväristeily


Risteily Tukholma- Helsinki ,1 päivä Hesas
Minä, tytär, sisko ja siskon tytär 

🗨
Tytär, minä laitoin hänet muumin ja lilla myn keskelle , ei hän nyt niin innoissaan ollut mutta kilttinä tyttärenä meni 😍

Bingoa pelattiin laivalla 

🗣
Mun ja siskon väri. Olen lopettanut auringon oton . Ennen vanhaan piti olla aina ruskea , heti kun aurinko vähäkin paistoi pilvien välistä niin ulos auringon ottoon ! Siihen meni vielä tosi paljon aikaa 🫢 en enää menis ulkomaile vain rantalomalle ..







🗨
Markku Laineella  show laivalla , 5 pistettä ! 


Torilla syötiin lohta ja perunoita , todella hyvää !!! 


Marimekon kaupassa pitää aina käydä vaikkei mitään ostakkaan 



Käveltiin ....


Mikähän tämän talon tarina kun seinään veistetty sanat.....


Nämä alhaiset postiluukut muistan suomesta, en ole niitä muualla nähnyt 😃


Laivalla oli raggariautojen teema ....









Sisko ja mun tytär 



Minä , siskon tytär ja sisko .
Kaikki joilta kysytään kuka on mun tytär ja kuka on siskon tytär niin arvaavat väärin. 


Aika menee niin nopeesti ! Siskon tytärkin on jo 40v. Mä vaan : ett sinä ole vielä 40v.  minä olen 40v.  !! (olen syksyllä 60v. 😱)
.


Tukholman saaristoa 


Äitienpäivä lahjat , kiitos ❤️











4 kommentarer:

stansta sa...

Mitä ilmeisemmin mukava reissu. Ihania autoja!
Hyvää alkanutta kesäkuuta!

ulrika50v sa...

Joo, noi risteilyt on aina kivoja !
Oli todella upeita autoja 🤩
Kivaa kesäkuuta !

Timo Kyttä sa...

Mäkin oon välillä nähnyt kesällä näitä autoretkueita, joskus satoja rakenneltuja ja hauskasti koristeltuja kaaroja liikkeellä. 😃

Oltiinko me tarkistettu jo että olitko ollut samoilla suunnilla kouluaikoina Katarinan kanssa? Se on kans -64 ja oli ala-asteen siinä Viikingan koululla.

Repolainen sa...

"Siskontytöt" ne vanhenee, muttei me... me ollaan muuten sun kanssa "samanvuodenporsaita!
Tuo on edesmenneen appiukkoni sanonta - samana vuonna syntyneistä... jäänyt elävästi mieleen... minä täytän jo kesällä pyöreät!!