söndag 11 februari 2024

Wallmans ravintola, Tukholma


Eileen oltiin : 

Wallmans salonger , Tukholma 


Saatiin liput puoleen hintaan 60 €  , sisältyi ruoka ja show . 
Oli liian pimeetä koko ajan , ei nähny mitä söi, mun piti kattoo kännykän lampulla mitä söin . Ateria oli kauniin värinen ,ois maistunut paremmalta jos oisin nähny mitä söin 😆


Sama taso kun siljaLinen risteilynäytelmillä . Siljalla on parenpi ruoka . 
Maksettiin alehinnat  60€ , ilman alennusta liput puolet kalliimmat. 
Ei ollut hinnan arvoinen. 


Olen ollut näissä Wallmans ravintoloissa 
20 vuotta sitten firman pikkujoulussa . Joko mä muistan väärin ett ois taso ollut parenpi tai sitten mulla nykyään kriittisenpi silmä . 


Moni vietti synttäreitä täälä 60v, 40 v jne saivat erikseen laulun , artistit tulivat laulaan heidän pöydän luo. 
 No, mä en ainakaan vietä syksyllä mun 60v synttäreitä täälä 🤣



Blogger reistailee , kuvat tulee tälläi väärinpäin . Onko teile käyny joskus näin? Jollen saa korjattua niin pitää vissiin vaihtaa bloggportalia 🤔🤔🤔
















10 kommentarer:

Repolainen sa...

Kulttuuria ja hyvää ruokaa sielläkin...
Hinta-laatusuhde - se mietityttää kyllä...
Teatterilippujen hinnat.... huh-huijaa ja meillä ei edes sapuska kuulunut...

Mutta jollei hinta-laatusuhde täsmää, niin laadukas seura nostaa arvon kohdilleen. Omien aikuisten lasten kanssa vietetty aika - sillä on arvoa ja nykyisessä kiireisessä maailmanmenossa sen arvo nousee entisestään.
Yhteistä aikaa pidän yhtenä arvokkaimpana asiana...

Mulla blogger onneksi toiminut moitteettomasti ("aina")
Vuodatuksessa oli aikanaan matkustusaiheinen blogi ja sieltä katosi kaikki kuvat - tekstit yksin ei avanneet muistoja - kyllä olin kiukkuinen ja surullinen olen yhä. Minulle blogi on ollut aina ns. päiväkirja - muistojen tallentaja itseä varten tulevaisuuteen...

ulrika50v sa...

Ahaa, teilä ei ruoka kuulunu hintaan 😅 Tukholmassa on varaa valita , ei tarvi tyytyä huonoon hinta-laatusuhteeseen .
Niin, aika lasten kanssa on tosiaan laatuaikaa 🩷
Ihme tosiaan kun mun blogi ei nyt oimeen toimi kunnolla . Pitää miettiä mitä teen 🤔
Kivaa viikon alkua 💚

Satu sa...

Hyvä että ratkesi nyt ainakin se, missä et vietä synttäreitäsi. :-D

Mullakaan ei ole kuvat kääntyilleet blogissa, paitsi muutamassa tosi vanhassa postauksessa. Jos googlettamalla löytyisi jokin ratkaisu pulmaan?

Minusta on ärsyttävää, jos en näe kunnolla, mitä lautasella on. En ikinä menisi sellaiseen "illallinen pimeässä" -ravintolaan. :-D

ulrika50v sa...

Satu: mua naurattaa sun vastaus: ratkesi missä en vietä ....🤣🤣
Joo, olen googlaillu ja googlailu jatkuu ....
Oli tosiaan ärsyttävää kun ei nähny mitä söi ! ❤️

stansta sa...

Mulla jäis varmaan lautaselle, jos en näkisi mitä siinä on. Sokkona en söisi. En tosin maksaisi 60 euroa muutenkaan...
Leppoisaa ystävänpäivän iltaa!

ulrika50v sa...

Stansta : ei tosiaan ollut kivaa syödä kun ei nähny mitä söi !
Joo, jokainen valitsee itse mihin rahat laittaa 😃kivaa ystävän päivää ❤️

Jael sa...

No ei kiva jos ei näe mitä syö.Kivaa loppuviikkoa Ulrika

ulrika50v sa...

Jael: Kiitos samoin ❤️

stansta sa...

Niin ja minulla ei ole kuvat kääntyneet. Postaatko kännykällä? Minä en.

ulrika50v sa...

Stansta: joo, mä teen kaikki postaukset kännykällä , johtuisko se siitä ?