tisdag 4 juli 2023

Sibille Attar


"Kattokonsertti " Sibille Attar 
Kulttuuritalon katolla 


Näin lehdessä kyseisen konsertin, googlasin millasta musiikkia ja tilasin liput, kaveri lähti mukaan.


🧷🧷🧷🧷🧷🧷

kenkien esittely....



Tässä vaiheessa sanoin kaverille : ollaankohan me vähä väärässä paikassa, täälä on vain nuorta porukkaa ? 🤭🤭🤭

Musiiki oli kumminki kuunneltavaa , tosi hyvää musiikkia !


Kai toi laulajaki katto meitä pari kertaa : onko mulla noinki vanhoja faneja , luuli varmaan että ollaan sielä lapsenlapsien kanssa 🤣🤣


Värikäs outfit 

2 kommentarer:

Satu sa...

On kyllä mahtavaa, miten rohkeasti lähdet tapahtumiin, vaikka ei ole varmaa tietoa tapahtuman/yleisön laadusta. Mua pelottaisi just tuo, että huomaisinkin olevani jollakin tavalla poikkea yksilö, ja sitten nolottaisi hirveästi...

Ihana sinä! <3

ulrika50v sa...

Mä olen opetellut elämän aikana tietoisuutta että mitä mä haluan enkä tee aina niinku mitä muut tekee. Helpottaa elämää ....Kyseisessä konsertissa ajattelin ett muut luuli ehkä ett olemme laulajan mummoja ,tätejä tai vaan muita sukulaisia. Laulaja ehkä luuli ett olemme sielä lasten kanssa. Ikinä ei tiedä muiden ajatuksia niin ihan sama mitä niiden päässä liikkuu. 🤣🤣🤣
Kivaa kesän jatkoa Satu 💜🩵