lördag 14 maj 2022

Pois jäänyt buffeaamiainen


Työpaikan konferenssi, saaristossa Djurönäset, konferenssi ja spa hotelli 



Hyvät luennot

Enhager on mm coachannu urheilijoita saavuttamaan voiton, hävittäjälentäjiä estämään  paniikkikohtausta  ja murhaajia miten he jatkavat elämää eteenpäin. 


Mouna on mm lääkäri ja aivotutkija. 


Vapaa-aikaa meilä oli noin 3 tuntia 



Illallinen 







Käänsin menun suomeksi 


Monta eri tyyliä illalliselle..... 



Menomatka saaristoveneilä. Meitä oli yli 200 hklöä.Mentiin kahdelle veneellä. Otin kuvan meidän veneestä joka lähti ensiksi, Toisen veneen porukka seisoi vielä laiturilla. Matka kesti 2 tuntia. etukäteen meile oli ilmoitettu että saadaan aamiainen veneessä. Luultiin että se ois ollut buffeaamiainen koska matka kesti 2 tuntia. Saatiin kahvia ja yksi sämpylä 😱😱


Takasin Tukholmaan tultiin bussilla, matka kesti 30min
🚌🚌🚌


Hotelli, mun ja työkaverin huone


Mun näköala hotelliaamiaisella


Menomatkalla, kuvia veneestä 

6 kommentarer:

Jael sa...

Hieno konferenssi teillä ,ja upeassa paikassa, vaikka ei ollutkaan kunnon aamiaista,mutta illallinen kuulostaa herkulliselta:)

ulrika50v sa...

Paikka oli tosi hieno. Illallisella oli nimet laitettu etukäteen pöytiin , ei istuttu työkaverin kanssa. Mua ei yhtään kiinnosta jutella tuntemattomien kanssa, blää! Eli oli vähä rasittava illallinen. Mutta muuten oli kiva konferenssi :)

Satu sa...

Olipa kertakaikkisen hienon näköinen tapahtuma! Mutta mä niin tunnen sympatiaa tuosta, että jos joutuu istumaan vieraiden ihmisten viereen! Ihan kaameen ahdistavaa! Ja se sämpylä aamiaiseksi ei ollut kyllä varmaan mikään kiva yllätys. :-(

ulrika50v sa...

Mä en pahemmin tosiaan pöytäseureen kanssa keskustellu :-D Oisin mä sen voinu tehdä, kyllä mä osaan ja keksin keskustelua mutta silloon kun mulle sopii :-D

Timo Kyttä sa...

Kattava konferenssiraportti. 🙂 Mulla oli mieleen se uima-allaskuva, kun noista saa monenlaisia ovelia kuvakulmia.

ulrika50v sa...

Kiitos! Ois tosiaan pitäny kuvaila enemmän allaskuvia, mutta päivän ohjelma oli tiivis, ei kerenny :)