söndag 6 mars 2022

Glory risteily


Risteilyllä Tukholma - Åland- Tukholma


Aikanen lähtö kl 7.35. Aloitettiin aamiaisella

Grace 

Ruotsissa ei ole karjalanpiirakoita, joten minä söin vain niitä 🤤🤤





Kaviaaria 


Mun näköala aamiaisella... 

Vastaan tuli muutama laiva



Oli melkein ruuhkaa merellä 😳

Sisustusta

Grace

Glory on viking linen  uusi laiva joka otettiin käyttöön 1.3.22

Välillä kudottiin ja minä söin berliinimunkin kun niitä ei saa myöskään ruotsista, koska han olen viimeksi syöny 🤔🤔


Hyvä livebändi, BEATWAVE 

drinkit.... 

Rakas syntymämaa 🇫🇮


Marianhaminassa vaihdettiin laivaa, tässä odoteltiin ulospääsyä mutta tästä ei menty ulos, silta meni yläkertaan 😂😂😂

Ihmettelen aina miten läheltä rantaa laivat ajaa 

Tax free 

Uusi laiva Glory on huonoin laiva missä ollut, toivottavasti ei tarvi toiste mennä tällä laivalla. 

Emme syöneet buffeta, Mun lounas oli silakoita ja JAUHEperunamuusia 🤮😳(ei edes grilleissä myydä jauheperunamuusia) hinta 13 € 

ahdasta, ahdasta ja ahdasta. Kävelyväylät tosi kapeita. Missään ei mitään avaraa kohtaa, hissien edessä oleva käytävä kapea. 

Tanssiravintolassa todella kuuma, kun niin ahdasta. Ihmiset joutui olemaan aivan liian  lähellä toisia. 


Just kun olin valittanu laivan ahtautta niin kävelessä  käytävää pitkin, yks nainen joka istui ja joi kahvia  tönäs mua, olin liian lähellä häntä, mua rupes vaan naurattaan kun sitä mä just valitin, missään ei voinu olla törmäämättä toisiin tai olla liian lähellä 😂😂😂

Marianhamina.... 


5 kommentarer:

Satu sa...

No höh. Onpa tosi harmillista, että uusi laiva ei olekaan hyvä. :-( Mä jopa elättelin mielessäni toiveita, että jos pääsisi testaamaan uutta laivaa, mutta nyt meni into. :-D Mutta sapuskat ja juomat näytti oikein hyviltä. :-)

ulrika50v sa...

Minä en suosittele tosiaankaan tätä laivaa , oli ahdas kuin labyrintti. Juomat oli hyvät ja aamiainen oli Grace laivassa :-) Viking linen pienimissä laivoissa on enemmän avaruutta kuin täällä. esim Cinderella ja Amorella.
Kivaa viikon alkua <3

Anonym sa...

Kyllä minä olen ostanut Tukholmasta karjalanpiirakoita useammastakin kaupasta, Lidlin mielestäni parhaita. Lidlissä noita berliininmunkkejakin on ollut, munkar med glasyr-nimellä. Terv. Anni

Jael sa...

Nam, herkkuja laivalla:) Laivan buffeteissa kyllä nameja juttuja.
No höh, niin kuin tuota Glorya on kehuttu (siis ennen kuin se lähti liikkeelle..) harmi ettei se olekaan niin hyvä laiva.

ulrika50v sa...

Anonym : joo, nyt tosiaan muistin! Lidlissä on karjalanpiirakoita, kiitos muistutuksesta :) Lidliä ei ole mun lähellä, ei tule käytyä sielä mutta nyt menen :-) Olikohan ne glasyrmunkit yhtä hyviä kuin berliinimunkit :-)

Jael : Laiva oli tosiaan karsee :)
Mutta ruoka maistuu aina :-)
Kivaa viikon alkua <3