fredag 28 februari 2020

Sokerikrapula


Eileen illalla söin tämän yhden pääkallokarkin. 

Iltavuoro töissä, menin nukkumaan kl 24.00, oli tosi vaikeeta herätä, heräsin vihdoin ja viimein kl 9.30.

 Ihmettelin väsymystä ja pääkipua kunnes muistin eilisen karkin! Sokerikrapula 🤢

Särkytabletti pääkipuun 🤢


Ois pitäny syödä pähkinöitä karkin sijasta niinku aina teen 😴😴😴



Pasta, leipä ja riisi myös muuttuvat sokeriksi vatsassa mutta liha, kala ja vihannekset ei...... 



                   Ei vain me ihmiset tykätä sokerista. Cancer, bakteerit, sienet, parasiitit ja tulehdukset pitävät myös sokerista erittäin paljon..... he saavat ravinnon sokerista joilla he lisääntyvät.....



4 kommentarer:

Johanna - Omamaamansikka-blogi sa...

Mulla meni joulun aikaan vähän herkutteluksi, vaikka en mitenkään kauheasti makean perään olekaan. Jos joka päivä syö vähän jotain makeaa, niin sitä on hetken kuluttua aika vaikea katkaista. Nyt olen yrittänyt syödä hedelmän iltapäivän makeannälkään. Yleensä mä olen suolaisen perään.

ulrika50v sa...

Niin, olen kans huomannu ett jos en syö sokeria niin ei sitä edes tee mieli, mutta SILTI joskus syön yhden tai kahden! 🙄 mutta onneksi se jää siihen yhteen eikä koko pussilliseen niinku ennen 👏😂
Pähkinät on kans hyviä vaihtoehtoja karkeile.

Satu sa...

Ai kauheeta, yhdestä karkistako se krapula tuli. :-( No sitten on kyllä parempi olla syömättä karkkeja. <3 Ja eihän se sokeri tee varmasti kenellekään hyvää.

ulrika50v sa...

Älä muuta sano, yksi karkki 🤨🤨
Johtuu varmaan siitä kun mulla oli tulehdus kropassa niin heti reakoi kun syön vähänkin sokeria. Mutta olen kyllä ottanu palan suklaata ja silloon ei ole tullut pahaa krapulaa 👏👏